حبیب نورماگومدوف و کانر مک‌گرگور توسط کمیسیون ورزشی ایالات نوادا به دلیل درگیری‌ها و زد و خوردی که هفته‌ی پیش در پایان مبارزه‌ی آنها برای کسب عنوان قهرمانی دسته‌ی سبک‌وزن UFC در لاس‌وگاس اتفاق افتاد، محروم شدند.

حبیب نورماگومدوف: مجازات من غیرمنصفانه است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، باب بنت مدیر این کمیسیون با اعلام این خبر گفت که برای هر دو مبارز نامه‌هایی ارسال شده و به اطلاع آنها رسیده که از روز پانزدهم اکتبر دست‌کم به مدت ۱۰ روز با تعلیق مواجه خواهند شد و حق شرکت در هیچیک از برنامه‌های مرتبط با UFC را نخواهند داشت.

بنت گفت قرار است تحقیقات مفصلی توسط این کمیسیون انجام شود و کمیسیون می‌تواند در جلسه‌ی روز ۲۴ اکتبر خود، زمان محرومیت دو مبارز را افزایش دهد. اما نورماگومدوف و مک‌گرگور می‌توانند در آن جلسه نسبت به اقدام بنت اعتراض کرده و از کمیسیون تقاضای استیناف کنند.

اودی عطار مدیر برنامه‌های مک‌گرگور از اظهارنظر درباره‌ی این تصمیم خودداری کرد و علی عبدالعزیز مدیر برنامه‌های نورماگومدوف هم تا کنون از پاسخ دادن به ایمیل‌هایی که توسط خبرنگاران برایش ارسال شده سر باز زده است. رسانه‌ها گزارش داده‌اند که تلفن عبدالعزیز هم پیامها را دریافت نمی‌کند.

اما نورماگومدوف که روز چهارشنبه در مسکو به دیدار رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین رفت و از سوی آقای پوتین تحسین شد، با انتشار یک پست اینستاگرامی، واکنش خشمگینانه‌ای به این محرومیت نشان داد و گفت که غیرمنصفانه مجازات شده است.

او ادعا کرد که این حکم با حکمی که ماه آوریل سال گذشته برای حادثه‌ی بروکلین صادر شده همخوانی ندارد. در آن حادثه نورماگومدوف یک روز قبل از مبارزه با یکی از هم‌تیمی‌های مک‌گرگور درگیر شده بود اما در روز مبارزه مک‌گرگور به  اتوبوس تیم نورماگومدوف حمله کرد و شیشه‌هایش را شکست.

نورماگومدوف در اینستاگرام خود نوشت:" ممکن بود چند نفر را در این حادثه بکشند. چرا کسی چیزی درباره‌ی توهین به وطن، مذهب، ملت و خانواده‌ی من نمی‌گوید؟ ما از شرف خود دفاع کردیم و این برای ما از هر چیزی دیگری مهمتر است. قصد هم داریم این مسیر را تا آخر ادامه دهیم".


 بنت گفت مبلغ ۲ میلیون دلاری که نورماگومدوف به خاطر پیروزی در این مبارزه به دست خواهد آورد فعلاً در اختیار او قرار داده نشده و منتظر تصمیم نهایی کمیسیون ورزشی ایالت نوادا است. این در حالی است که مک‌گرگور ۳ میلیون دلار سهم خود را دریافت کرده است.

نورماگومدوف که از این بابت هم عصبانی است در ادامه‌ی پست اینستاگرامی خود نوشت:" پول من را که توقیف کرده‌اید پیش خودتان نگه دارید. امیدوارم در گلویتان گیر نکند".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.