محسن نادری‌خادم گفت: درصورت جذب یار جدید در لیگ برتر کشتی، شانس زیادی برای حضور روی سکو داریم.

در لیگ برتر شانس زیادی برای رسیدن به سکو داریم
به گزارش قدس آنلاین ، محسن نادری‌خادم ، در خصوص عملکرد تیم کشتی شهرما شهرداری مشهد در مرحله نخست لیگ برتر کشتی اظهارکرد: از روز نخست آغاز در لیگ یک، امیدوار بودیم تا به این مرحله از مسابقات برسیم. یکی از انتقاداتی که همواره به تیمم وارد می‎کردند، بالا بودن میانگین سنی کشتی‌گیرانم بود اما بین جوانان حاضر در استان و بازیکنان حاضر در تیم، اختلاف فنی بسیاری وجود دارد.
وی افزود: با توجه به هزینه‌هایی که از سوی اسپانسر صورت گرفته، در این مقطع نمی‌توان از جوانان بی‌تجربه استفاده‌کرد. اسپانسر و حامیان مالی برای موفقیت و کسب پیروزی از تیم ورزشی حمایت می‎کنند. در یک دهه اخیر پشتوانه‌سازی خوبی در کشتی خراسان صورت نگرفت و امروز جوانان خراسانی متاسفانه شانس بالایی برای رسیدن به موفقیت و کسب مدال ندارند.
سرمربی تیم کشتی شهرداری مشهد یادآورشد: ثمره اعتمادی که هیات کشتی خراسان رضوی از روز نخست به این تیم داشت، در نهایت حضور در جمع چهار تیم برتر کشور بود. با توجه به محدودیت‌های تیم شهرداری مشهد، ملزم به جذب کشتی‌گیرانی اخلاق‌مدار و بامرام بودیم که وضعیت نه‌چندان مطلوب تیم را درک کنند.
نادری‌خادم با اشاره به  اضافه‌شدن بازیکنان جدید، پیش از آغاز مرحله نیمه‌نهایی عنوان‌کرد: اتفاق خوب دیگری که در این تیم رخ داده‌است، جلب رضایت کشتی‌گیران رنکینگ دار برای حضور در ترکیب تیم مشهد بوده‌است. به واسطه عملی شدن تعهداتی که به کشتی‌گیران داشتیم، امروز کشتی‌گیران زیادی حتی پیغام می‌دهند که حاضرند برای تیم مشهد به میدان بروند. ابتدا باید با هیات کشتی خراسان رضوی درخصوص اضافه‌شدن چند کشتی‌گیر به تیم شهرداری مشهد مذاکره کنیم تا در مرحله نیمه‌نهایی در برابر سایر رقبا حرفی برای گرفتن داشته‌باشیم.
وی افزود: اگر بازیکنان جدیدی جذب شوند، شانس حضور در فینال و رفتن روی یکی از سکوها را خواهیم‌داشت.
سرمربی تیم شهرداری مشهد درخصوص شانس کشتی‌گیران خراسانی برای حضور در لیست تیم‌ملی کشتی خاطرنشان کرد: دعوت به تیم‌ملی کشتی بر اساس نتایج مسابقات لیگ برتر نیست و مسابقات انتخابی اردوی تیم‌ملی به‌صورت مجزا برگزار می‌شود.
نادری ‌خادم در رابطه با استقبال علاقه‌مندان به کشتی از بازی‌های این تیم افزود: مرد مشهد از مشکلات کشتی مشهد به‌خوبی آگاهی دارند. درچنین شرایطی وقتی تعصب و غیرت کشتی‌گیران تیم شهرداری مشهد را مشاهده می‌کنند، برد و باخت تیم اهمیت چندانی برای‌شان نخواهدداشت. متاسفانه در مشهد کلاس آموزشی کشتی فرنگی نداریم. درحال‌حاضر فقط یک کلاس آموزشی کشتی فرنگی در مشهد برگزار می‌شود. از مسئولین استان انتظار داریم در جهت افزایش کلاس‌های آموزشی کشتی فرنگی به‌خصوص در بخش نونهالان و نوجوانان گام بردارند.
وی افزود: گرچه در بخش‌ استعدادیابی در استان ضعیف کار نشده‌، اما هرجا که کلاس آموزشی برگزارشود، مستعدین این رشته به‌راحتی جذب می‌شوند. درخصوص سنین پایه باید بیشتر فعالیت کنیم. مربی‌هایی که درحال فعالیت هستند، عملکرد ضعیفی دارند و نیاز است در زمینه‌های آموزشی نونهالان و نوجوانان سطح آگاهی ارتقا یابد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی شهرما در خصوص حمایت‎های صورت گرفته از نماینده کشتی مشهد در لیگ برتر عنوان‌کرد: هیات کشتی مشهد در حد توانش جوابگوی تمام خواسته‌هایمان بوده‌است. در خصوص جذب کشتی‌گیرانی که دارای رنکینگ هستند، هیات کشتی مخالفتی نکرده‌ و به خوبی حمایت کرده‌است، حتی تمام اعزام‌های ما به شهرستان‌ها از طریق هواپیما انجام شده‌است.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.