وزیر خارجه لبنان با تمجید از سید حسن نصرالله، نقش جنبش مقاومت حزب الله در حفاظت از لبنان در برابر تهدیدهای صهیونیستی و تکفیری را بسیار مهم و اساسی خواند.

تمجید جبران باسیل از نصرالله؛ با همکاری حزب‌الله از لبنان محافظت کردیم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان در مراسمی که جریان ملی آزاد با عنوان «از آغاز تا بی‌نهایت» برگزار کرد، بر اهمیت اصلاح امور و مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت ما با حزب الله و سید راست‌گفتار(سید حسن نصرالله) توافق کردیم، هنگامی که سید به چیزی متعهد شود، به آن وفاد می‌کند، مردم منتظر عمل ما هستند تا حرف ما را باور کنند و به ما بپیوندند، فساد سرطان قاتل است که هیچ دارویی ندارد اگر آن را نکشیم.

وی افزود ما مثلثی را تاسیس کردیم (مثلث طلایی ارتش، ملت و مقاومت) که می‌خواهیم آن را حفظ کنیم و امور را بر اساس آن به پیش ببریم، ما با همکاری حزب الله موفق شدیم از لبنان در مقابل اسرائیل و تروریسم حمایت کنیم و اکنون هم باید از لبنان در برابر فروپاشی اقتصادی احتمالی حمایت کنیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، باسیل مبارزه با فساد را مسئولیت همه گروه‌ها و جریان‌های لبنانی دانست و از همه خواست در مبارزه با فساد با یکدیگر همکاری کنند. وی تاکید کرد ما خواهان همکاری و مشارکت در مبارزه با فساد هستیم و در این زمینه ساکت نمی‌مانیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.