بانوی فوتبالیست خراسانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیئت فوتبال استان از من حمایتی نکرده‌اند.

مسئولین استانی از من حمایتی نکرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، هلیا پیلتن، فوتبالیست خراسانی و عضو تیم ملی زیر ۱۶ سال، درخصوص سطح مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا در دور مقدماتی، اظهار کرد: سطح مسابقات خوب بود. از قبل روی تیم‌ها شناخت داشتیم، فیلم بازی‌ها را دیده و آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که تیم‌ها در چه سطحی قرار دارند؛ تیم‌های سنگاپور و تایلند سطح خوبی داشتند ولی تیم‌ تاجیکستان از سطح پایین‌تری برخوردار بود.

وی در خصوص میزبانی کشور تاجیکستان بیان کرد: سال دومی بود که به تاجیکستان می‌رفتم، میزبانی خوب بود و خداراشکر از ما حمایت کردند.

فوتبالیست خراسانی عنوان کرد: دور دوم مسابقات از اسفندماه آغاز می‌شود. اکنون هشت تیم برتر به مرحله دوم صعود کرده‌اند اما هنوز قرعه‌کشی صورت نگرفته که ما حریفان خود را بشناسیم و بدانیم که کجا بازی داریم.

هلیا پیلتن در خصوص شانس تیم ملی ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها تصریح کرد: اکنون حمایت‌ها بسیار بیشتر شده و فکر می‌کنم اگر همینطور پیش برود، با تمرینات و اردوهایی که برگزار خواهدشد، نتیجه خوبی کسب کنیم. فدراسیون فوتبال از ما حمایت کرده و امکانات خوبی را در اختیار ما گذاشته است و من مشکل خاصی احساس نمی‌کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه در دور مقدماتی، بازی تدارکاتی نداشتیم، فقط یک بازی با تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال برگزار کردیم که این تیم سه بر صفر به پیروزی رسید، اما امیدوارم در مرحله دوم رقابت‌ها، برای ما بازی‌های تدارکاتی در نظر بگیرند.

وی در خصوص حمایت‌ها در استان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مدت حمایتی از من نشد. نه اداره کل ورزش و جوانان و نه هیات فوتبال خراسان رضوی حمایتی از من نداشته‌اند.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.