خراسان شمالی- طی روزهای گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسفراین، موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد ریال در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

دستگیری سارقان میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت/اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت از منازل

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت:طی چند روزگذشته ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه ای طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد ریال کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

وی اظهار داشت: این افراد با استفاده از ترفند های مختلف از مدت ها قبل منزل یکی از شهروندان را مورد شناسایی قرار داده بودند و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات و یک دستگاه تلفن همراه از منزل این شهروند اسفراینی می کنند.

وی با اشاره به اینکه سارقان بعد از انجام سرقت قصد داشتند از شهرستان متواری شوند، افزود: با اقدام به موقع ماموران این افراد کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با گذشت چند روز در بازجویی های بعمل آمده به ۸ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی لوازم به سرقت رفته نزدیک به یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ مهری همچنین اظهار داشت: ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری یک مال‌خر نیز در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: این افراد بعد از تحقیقات بعمل آمده و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.