البرز- نود وپنجمین جلسه شورای شهر کرج در حالی برگزار شد که طی آن تذکراتی از سوی اعضای شورا به شهردار کرج در زمینه پروژه های نیمه تمام عمرانی در سطح شهر و تخریب بخشی از دیوار باغ گلستان گلشهر داده شد.

 پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج نیمه‌تمام رها شده است/ دست‌فروشان میدان "حصارک" ساماندهی شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،   نود و پنجمین جلسه شورای شهر کرج، صبح امروز یکشنبه باحضوراکثریت اعضای شورا در سالن جلسات شورا برگزار شد.

عباس زارع رئیس شورای شهر کرج  در نطق پیش از دستور جلسه در خصوص مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸  اندونزی و کسب مقام سومی ایران در این مسابقات، گفت: کسب ۶ مدال طلای شنای رقابت های پاراآسیایی که توسط شاهین ایزدیار ورزشکاری کرجی را تبریک می گویم.

وی افزود: موفقیت های این ورزشکار لایق و ارزنده باعث افتخار استان البرز است.

فرج اله ایلیات در نطق پیش از دستور خود با تذکری به شهرداری کرج در زمینه پارکینگ های ساختمانی گفت:موضوع پارکینگ های ساختمانی و شرایطی که برای تامین آن توسط شهرداری بر اساس قوانین موجود منظور شده است حل شود چراکه صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری برای شهروندانی که ساخت و ساز جدید انجام داده اند به دلیل عدم انجام آن، مشکلاتی ایجاد کرده است.

در ادامه جلسه مهدی حاجی قاسمی رئیس کمیسیون عمران شورا به تکمیل تقاطع غیرهمسطح حصارک اشاره کرد و گفت: این پروژه که اهمیت زیادی دارد نیمه کاره مانده و هیچ اقدامی انجام نشده است در صورتی که بخشی از مطالبات پیمانکار این پروژه پرداخت شده است.

محمد نبیونی دیگر عضو شورا نیز در خصوص  تکمیل پروژه های عمرانی در سطح شهر گفت: در مورد تقاطع غیرهمسطح میدان شهیدآجرلو که به اتمام رسیده اماهنوز مجموعه کارگاهی پروژه آنجا مستقر است و این مجموعه در محدوده زیر پل با محل تردد شهروندان تداخلی ایجاد کرده است.

وی افزود: در این پروژه هنوزمشکل آبگرفتگی  زیر پل به هنگام بارش ها حل نشده و برای مردم دردسرساز شده است.

نبیونی خاطرنشان کرد: اگرتکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهیدآجرلو مشکلات عمرانی یا مالی وجود دارد بایستی اصلاحاتی صورت گیرد.

نبیونی در بخشی دیگری از سخنانش در خصوص  اهمیت ساماندهی اطراف میدان دانشگاه (میدان حصارک) و وضعیت نامناسب این منطقه اشاره کرد و گفت: حضور دست فروشان با فروش وسائل دست دوم همچنین توقف وانت بارهای  میوه فروش و سایر اقلام خوراکی ایجاد ترافیک و مشکل کرده است.

وی با در خواست از شهرداری کرج برای حل این مشکل گفت: شهرداری کرج باهماهنگی و کمک پلیس راهنمایی و رانندگی برای ساماندهی وضعیت محدوده اطراف میدان دانشگاه خوارزمی(میدان حصارک) اقدام کند.

عضو شورای شهر کرج دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیوار ضلع غربی باغ گلستان گلشهر کرج که در حال تخریب است، خاطرنشان کرد: موضوع خشک شدن درختان همان قسمتی که دیوار  باغ  درحال تخریب است هم نگران کننده است.

وی در ادامه گفت: تخریب دیواره ضلع غربی مجموعه گلشهر مشکوک است چراکه زمین آنجا اوقافی است و گویا آنجا ساخت و سازی درحال انجام است و برای استفاده از آهن آلات بخشی از دیوار کشی تخریب شده است.

نبیونی با اشاره به اینکه بایستی اقدامات لازم جهت جلوگیری از تخریب بیشتر از آن محل انجام شود، افزود: احداث متروی کرج به هشتگرد از مسیر تونل می باشد و چون مراحل اجرایی این تونل در حال انجام است تردد برای ساکنان منطقه گلشهر در محدوده انجام آن براحتی امکان پذیر نیست.

وی در پایان گفت: شهروندان این منطقه برای عبور و مرور از مسیرهای خاکی عبور می کنند و در نهایت رسیدگی به محورهای دسترسی به گلشهر از سوی معاونت عمرانی شهرداری کرج الزامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.