هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس معتقد است که هنوز در فرم خوبی قرار دارد و دچار افتی نشده است.

هری کین: فکر نمی‌کنم بازی من دچار افت شده باشد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هری کین در ۶ بازی اخیرش برای تیم ملی انگلیس موق به گلزنی نشده و آخرین گل او به دیدار مقابل کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بازمی‌گردد. ستاره ۲۵ ساله در لیگ برتر ۵ گل به ثمر رسانده  و به دنبال این است که برای پنجمین فصل پیاپی، بیش از ۲۰ گل به ثمر برساند. با این وجود، کین با سوالات درباره افت شدیدش موافق نیست.

او گفت:" پس از جام جهانی کار خیلی سخت بوده است، استراحت زیادی به من نمی‌رسد ولی فکر می‌کنم خیلی خوب با همه چیز کنار آمده ام. خیلی آماده و سرحال هستم. این موضوع اولویت من در ابتدای فصل است. حالا با همان سیستم ادامه می‌دهم و رو به جلو می‌روم. من برای خودم استاندارد تعریف کرده ام و می‌خواهم به آن سطح برسم. فکر نمی‌کنم بازی من دچار افت شده باشد.

وقتی استانداردهایی که من چند سال پیش تعیین کرده بودم را تعیین می‌کنید و کمی پایین تر از آن قرارمی‌گیرید، مردم شروع می‌کنند علیه شما صحبت کردن. تجربه خوبی دارم که متوجه این باشم. من فقط روی کارم متمرکز هستم و چیزی که باید انجام شود. در لیگ برتر من گلزن دوم هستم و دوست داشتم اخیرا برای انگلیس بهتر گلزنی می‌کردم."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.