سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: اگر آقایان بخواهند به هر نحوی در فدراسیون فوتبال باقی بمانند شخصا به مراجع قضایی شکایت می کنم.

شمس: ستاره های فوتسال در حال پرپر شدن یکی پس از دیگری هستند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسین شمس در مورد حذف تیم ملی فوتسال جوانان در المپیک آرژانتین گفت: متأسفانه همانطور که همه شاهد بودند علیرغم اینکه همه می‌گفتند تیم ملی فوتسال جوانان می‌تواند صاحب یکی از سکوهای اول، دوم و یا سوم در المپیک شود در همین مرحله اول حذف شد.

وی افزود: این تیم  تا به امروز ۵۰ اردو برگزار کرده و حتی در تورنمنتی در ایتالیا شرکت داشته و از حدود ۶۰۰ نفر تست استعدادیابی گرفته است. من ناراحت این نیستم که چرا این تیم حذف شده است آنها جوان و بی تجربه بودند. ناراحتی من از این است که می‌توانستیم در اولین دوره این مسابقات حضور خوبی داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه تصریح کرد: به نظر من سطح مسابقات آنقدر بالا نبود که بعضی از دوستان مدعی این موضوع بودند سطح مسابقات بالاست.وقتی تیم ملی عراق می‌آید و آرژانتین را ۴ بر یک شکست می‌دهد یعنی اینکه آنقدر سطح این مسابقات بالا نیست. ما باید قبول کنیم که واقعاً در این تورنمنت خوب نبودیم.

وی افزود: تا زمانی که از فوتسال حمایت نشود ما همین روند را خواهیم داشت و به قول تاج ریاست فدراسیون فوتبال که ما تنها فدراسیون پنج ستاره ایران هستیم جهت اطلاع  بگویم ستاره های در حال پرپر شدن یکی پس از دیگری است. در حال حاضر کسی سکاندار عالی‌ترین قدرت اجرای فوتبال است که مخالف فوتسال است زمانی که این آقا مدیر یکی از باشگاههای کشور بود آمد در بدو ورودش به باشگاه همان ابتدا فوتسال را تعطیل و به جایش والیبال را به آن باشگاه اضافه کرد.آیا به نظر شما می توان به حرفهای این آقا اعتماد کرد که برای پیشرفت فوتسال تلاش می‌کند؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به صحبت‌های سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ما هیچگونه مشکلی در فوتسال نداریم، گفت: نظر ایشان محترم است البته در رابطه با مشکلات فوتسال باید از جامعه فوتسال سوال کرد و آنها  نظر بدهند که مشکلی در فوتسال نداریم. ما پخش تلویزیونی و اسپانسر نداریم. حتی نمی‌توانیم برای تیم ملی بازی دوستانه ای برگزار کنیم چگونه است که مشکلی نداریم؟ اگر این چنین باشد پس همه چیز در فوتسال گل و بلبل است. 

شمس در ادامه گفت: زمان بازنشستگی آقایان فرا رسیده و امیدوارم هر چه سریعتر با توجه به قانون بازنشستگی مصوب مجلس خودشان خداحافظی کنند و جای را برای جوانان باز کنند. مطمئن باشید به خاطر پیشرفت فوتسال اگر آقایان بخواهند با توجه به قانون بازنشستگی به هر شکلی در مسئولیت‌های خود باقی بمانند من شخصا در مراجع قضایی ایران شکایت و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.