مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان گفت: زمین تمرین مناسب و حتی لباس کامل در اختیار ما نگذاشتند اما امیدوارم حداقل بازی‌های دوستانه خوبی برای ما فراهم کنند.

شکاری: حریفان ما برای صعود به المپیک همه تیم‌های قدرتمندی هستند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رضا شکاری، مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص برنامه‌های آماده‌سازی این تیم و حضورش در این اردو اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم در این اردو هستم و با توجه به اینکه فیفادی بود، باشگاهم اجازه داد این بار تیم امید را همراهی کنم. برای موفقیت تیم امید تلاش خواهیم کرد و مطمئناً با تجربیات آقای کرانچار و کادرفنی‌ می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وی در خصوص اینکه تیم امید چقدر شانس صعود به المپیک را دارد، گفت: خودتان می‌دانید حریفان ما برای صعود به المپیک همه تیم‌های قدرتمندی هستند. خوشبختانه در تیم ما هم تک تک بازیکنان ستاره‌های تیم خودشان هستند و مطمئنا شانس خوبی برای صعود به المپیک داریم. البته چون تجربه تیم نوجوانان و جوانان را داشتم می‌گویم که کار خیلی سخت است و در صورتی می‌توانیم به المپیک صعود کنیم که امکانات خوبی هم مثل تیم‌های دیگر داشته باشیم. اکنون زمین تمرین مناسب نداریم و حتی لباس کامل در اختیار ما نگذاشتند. به حاشیه‌ها توجه ندارم، اما امیدوارم حداقل بازی‌های دوستانه خوبی برای ما فراهم کنند تا با بازیکنان دیگر تجربه کسب کنیم و هماهنگ‌تر بشویم.

مهاجم تیم فوتبال روبین کازان روسیه و تیم امید درباره وضعیت این فصل خود در تیم باشگاهی‌اش نیز گفت: خدا را شکر اوضاع خوب است و کار کردن با آقای قربان بردیف هم لذت دارد. به جرات می‌گویم او یکی از بهترین مربیان در روسیه است و امیدوارم زیر نظر این مربی خوب روند رو به رشدی داشته باشم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.