خراسان شمالی- محمدرضا خباز گفت: هرچه در توان داریم، باید برای برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین امسال به کار ببریم.

بیش از ۵ هزار نفر در استان برای مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی و رئیس ستاد اربعین حسینی در ششمین نشست ستاد اربعین استان، از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر از هم استانی ها برای حضور در مراسم اربعین حسینی امسال خبر داد و گفت: هرچند سهمیه خراسان شمالی برای شرکت در این مراسم بزرگ و باشکوه ۸ هزار نفر بوده اما پیش بینی ما ثبت نام بیش از ده هزار نفر در این رویداد بزرگ است.

وی با بیان این که در زیرمجموعه این ستاد ۱۱ کمیته فعال است، افزود: تمام دستگاه های اجرایی و کمیته های زیر مجموعه این ستاد آمادگی های لازم را برای خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع) دارند و این در حالیست که موکب های استان در کربلای معلی مستقر است.

وی افزود: باید هرچه در توان داریم، برای برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین امسال به کار ببریم زیرا برگزاری این مراسم موجب می شود تا نقشه های استکبار جهانی خنثی و دندان طمع دشمن کشیده شود.

خباز تصریح کرد: امام حسین(ع) قلب خود را برای نجات انسانیت از ضلالت و گمراهی داد و دلیل شهرت وی در مجامع بین المللی این است که تمام تلاش خود را برای رضایت ذات اقدس الهی به کار برد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین راهپیمایی تاریخ بشریت در مراسم باشکوه اربعین حسینی رقم خواهد خورد که امیدواریم آثار و برکات آن برای دین، کشور، امنیت و مردم موثر باشد و این راه را با سربلندی و عزت ادامه دهیم.

در این نشست اعضا و روسای کمیته های ذیل ستاد، گزارشی از تمهیدات درنظرگرفته شده برای تسهیل خدمات رسانی به زوار اربعین و امکانات ارسالی برای موکب های استان در مرز ایران و عراق ارائه کردند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.