اولین دوره مسابقات فوتسال اهالی رسانه ها با عنوان "جام ولایت" به همت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران و مشارکت بانک ملت از دوشنبه ۲۳ مهرماه رسما آغاز می‌شود.

اولین دوره مسابقات فوتسال اهالی رسانه ها رسما از امروز آغاز می شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمد عزیزی دبیر اجرایی مسابقات فوتسال جام ولایت گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال اهالی رسانه ها  با عنوان "جام ولایت" به همت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران و  مشارکت بانک ملت از دوشنبه ۲۳ مهرماه در مجموعه فرهنگی،هنری،ورزشی فرهنگسرای رسانه رسما آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات رسانه‌های کشور اعم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی و رسانه‌های مکتوب، صوتی و تصویری و شبکه های صدا و سیما به رقابت خواهند پرداخت.

جدول زمان بندی دقیق برگزاری مسابقات " جام ولایت "  به شرح ذیل میباشد.


 

دبیر اجرایی گفت: تمام رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های صوتی و تصویری و سایت‌های ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این دوره شرکت نموده اند و در روز قرعه کشی در جدول ثبت شده اند در مسابقات حضور خواهند داشت و برخی از تیم ها به علت عدم ارسال مدارک و نامه رسمی سازمانی و تشخیص ستاد اجرایی برگزار کننده مسابقات از دور مسابقات حذف شده اند.

دوره مقدماتی مسابقات طی ده روز به همت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران و مشارکت بانک ملت و همکاری فرهنگسرای رسانه در محل برگزاری مسابقات به آدرس : تهران – پاسداران – خیابان شهید گلی نبی – خیابان شهید ناطق نوری – میدان قبا – فرهنگسرای رسانه برگزار می گردد.

عزیزی یادآورشد: با توجه به ایام عزاداری و اربعین حسینی و حضور مردمی و عاشقان اباعبدلله الحسین علیه السلام در کربلا ، ادامه مرحله های بعدی مسابقات بعد از ایام سوگواری اربعین و صفر برگزار خواهد شد که زمان و مکان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: سرپرستان تیم مراحل برگزاری مسابقات را از طریق کانال جام ولایت و اخبار منتشره در رسانه ها دنبال کنند و همچنین  در تنظیم زمان و حضور به موقع در زمان برگزاری مسابقات ستاد اجرایی را یاری نموده تا طبق برنامه اعلامی پیش رویم.

منبع: نبأپرس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.