پس از آنکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم غزه را به جنگ جدید تهدید کردند، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد این تهدیدات را جدی می‌گیرد و رزمندگان فلسطینی باید در آمادگی کامل باشند.

تهدیدهای خصمانه رژیم صهیونیستی را جدی می‌گیریم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد تهدیدات دشمن صهیونیستی درباره عملیات نظامی علیه ملت فلسطین در نوار غزه نشان‌دهنده نیت‌های خصمانه این رژیم تروریستی است.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، النخاله افزود: ما این تهدیدات را جدی می‌گیریم و به همین دلیل تمام رزمندگان را به آماده‌باش کامل برای مقابله با هر حمله احتمالی فرامی‌خوانیم.

دبیرکل جهاد اسلامی ادامه داد ملت فلسطین در برابر این تهدیدات به زانو در نخواهد آمد و از حق خودش در زندگی عقب‌نشینی نمی‌کند؛ هیچ کسی نمی‌تواند ملت فلسطین را به سمت تسلیم در برابر واقعیت محاصره و حمله سوق دهد.

النخاله تأکید کرد: مقابله با حمله از جایی که نبرد 2014 را پایان دادیم، آغاز خواهد شد. کشتار غیرنظامیان بی‌دفاع در راهپیمایی های بازگشت و ایست‌های بازرسی کرانه باختری ، جنایاتی است که مقاومت آنها را نمی‌بخشد و از حقش در پاسخ به آن کوتاه نمی‌آید.

جنگ 2014 رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه 51 روز طول کشید و طی آن بیش از 2200 فلسطینی به شهادت رسیدند.

هفته جاری بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جنبش حماس در غزه را تهدید کرد که اگر اعتراضات در مرز نوار غزه پایان نیابد، «پاسخی دردناک» خواهد گرفت.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل‌آویو به مرحله‌ای رسیده که باید ضربه‌ای سخت به حماس در نوار غزه وارد کند.

وی به روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت گفت:  برای توقف تظاهرات در مرز غزه تمامی راه‌ها را امتحان کردیم، اوضاع به مرحله غیرقابل تحملی رسیده است، با ادامه ارسال بالن‌های آتش‌زا به مرحله‌ای رسیده‌ام که باید ضربه ای سخت به حماس وارد کنیم.

راهپیمایی‌ بازگشت از 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد. تعداد شهدای این تظاهرات‌ها به بالای 200 نفر رسیده و تعداد مجروحان از مرز 21 هزار نفر گذشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.