رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: عامل سندسازی‌های صوری و برداشت‌های غیرقانونی در یکی از شعب بانک تجارت مشهد دستگیر شد.

عامل سندسازی‌های صوری در یکی از شعب بانک تجارت مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین بیات مختاری  اظهار داشت: حدود یک سال قبل، بخش‌های نظارتی بانک تجارت با بررسی اسناد و مدارک یکی از شعبه‌های این بانک، متوجه سندسازی برای تسهیلات چند صد میلیونی و برداشت‌های غیرقانونی با شیوه‌های مختلف شدند که رقم‌های آن از یک میلیارد تومان نیز فراتر رفته بود.

سرهنگ بیات مختاری افزود: پس از آن که ماجرای اختلاس برملا شد، رئیس شعبه بانک که متهم به اختلاس میلیاردی بود به مکان نامعلومی گریخت. بنابراین واحدهای نظارتی بانک مذکور که با هوشیاری و حساسیت ویژه‌ای این پرونده را پیگیری می‌کردند با اعلام شکایتی در پلیس آگاهی، خواستار دستگیری متهم و بازگرداندن وجوه مذکور به بانک شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده در اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی خراسان رضوی و زیر نظر مستقیم سرهنگ حسین محمدی (رئیس اداره مبارزه با جرایم اقتصادی) مورد بررسی‌های دقیق قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های کارآگاهان بیانگر آن بود که متهم که حدود ۱۸ سال سابقه کار در بانک را دارد، از مدتی قبل به سمت رئیس شعبه بولوار کلاهدوز منصوب شده بود که با استفاده از برخی شیوه‌های خاص و سندسازی‌های صوری، اقدام به برداشت‌های غیرقانونی و اختلاس کرده است؛ وی پس از آن که به ریاست شعبه بولوار مصلای مشهد نیز انتخاب شد به شگردهای خود برای تشکیل پرونده‌های صوری و برداشت غیرقانونی از حساب‌ها اقدام کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.