در حال حاضر امکان برای پارکینگ‌های هاشمی‌نژاد و شهدا واقع در میدان شهدا و همچنین پارکینگ بیمارستان امام رضا(ع) واقع در حدفاصل چهارراه دکترا و میدان امام رضا(ع) ایجاد شده است.

فراهم کردن امکان نمایش ظرفیت پارکینگ‌ها در نمایشگرهای هوشمند مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با باین این مطلب از امکان مشاهده اطلاعات ظرفیت پارکینگ‌های سطح شهر در نمایشگرهای هوشمند اطلاع‌رسانی واقع در محل ورودی پارکینگ‌ها خبر داد.
محمدجواد رجاییان با اشاره به نصب و راه‌اندازی نمایشگرهای هوشمند اطلاع‌رسانی در برخی معابر و تقاطع‌های سطح شهر گفت: این نمایشگرهای اطلاع‌رسانی به ‌عنوان یکی از ابزارهای هوشمندسازی شهری قادر است اطلاعات و محتوای مورد نیاز شهروندان را به‌صورت برخط و هماهنگ به نمایش درآورد.
وی همچنین تصریح کرد: با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نمایشگرهایی که در مجاورت پارکینگ‌های شهری نصب شده‌اند، علاوه بر اطلاع‌رسانی موضوعات مهم شهری، به‌صورت برخط و بهنگام ظرفیت کل و میزان ظرفیت خالی پارکینگ را نمایش می‌دهند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اطلاع‌رسانی به‌موقع جلوگیری از سردرگمی و کمک به بهبود روانی ترافیک در مناطق تجاری سطح شهر را جزو مهم‌ترین اهداف این سرویس هوشمند عنوان کرد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر این امکان برای پارکینگ‌های هاشمی‌نژاد و شهدا واقع در میدان شهدا و همچنین پارکینگ بیمارستان امام رضا(ع) واقع در حدفاصل چهارراه دکترا و میدان امام رضا(ع) ایجاد شده و در آینده با توسعه شبکه، این امکان در سایر پارکینگ‌های سطح شهر نیز توسعه خواهد یافت.
گفتنی است با بهره‌برداری از این امکان، یکی دیگر از اهداف نصب شبکه هوشمند اطلاع‌رسانی در شهر مشهد در جهت خدمت به شهروندان و زائران و گردشگران تحقق یافت.

منبع:شهرداری مشهد

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.