۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 624883

مدیر تیم فوتبال امید گفت: همه ما زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستیم و از روز اول هم با تیم بزرگسالان تعامل داشتیم.

استیلی: درهای تیم امید بسته نخواهد بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید استیلی در مورد تمرینات تیم فوتبال امید اظهار داشت:‌ قرار بود اردوی ما ادامه داشته باشد، اما با توجه به درخواست زیادی که باشگاه‌ها برای دراختیار داشتن بازیکنان خود داشتند از جمله استقلال و پرسپولیس که با کمبود یار مواجهند، تصمیم گرفتیم امروز روز پایانی باشد، به احتمال زیاد اردوی بعدی ما در عمان برگزار می‌شود و یک دیدار دوستانه هم آنجا انجام خواهیم داد. 

وی در مورد تمرین در زمین پژوهشگاه نفت، گفت: قرار شده این زمین را دراختیار ما بگذارند، به هر حال وقتی کیفیت زمین خوب باشد تمرین هم خوب می‌شود، با توجه به اینکه کمپ تیم ملی آماده می‌شود و بزرگسالان به آنجا منتقل خواهند شد، این زمین دراختیار ما قرار می‌گیرد و فکر می‌کنم از این به بعد زمین خوبی برای تمرین داشته باشیم. در مورد بازی‌های تدارکاتی هم باید از همین الان برنامه‌ریزی کنیم تا مانند دیدار با عراق نباشد که در روزهای آخر اعلام کردند نمی‌توانند بازی کنند. 

مدیر تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا بازیکنان جدیدی به این تیم دعوت خواهند شد یا خیر، گفت: قطعا درهای تیم امید بسته نخواهد بود، بازیکنی که مستعد باشد به تیم اضافه می‌شود،‌ همین الان هم سه بازیکن لژیونر اضافه شده‌اند. در همین رقابت‌های جاکارتا دو سه بازیکن ما را می‌خواستند، خوبی میادین بین‌المللی همین است که بازیکنان دیده می‌شوند، قطعا کار ما هم برای انتخاب نفرات سخت است چون همه خوب و باانگیزه تلاش می‌کنند. 

استیلی در مورد اینکه پیغامی در صفحه منتسب به محمد آقاجانپور بازیکن تیم امید منتشر شده که همانند پیغام محمدامین اسدی در بازی‌های آسیایی بود، گفت: امروز با او صحبت کردم و اعلام کرد این صفحه اصلا برای او نیست و قرار شده به پلیس فتا شکایت کند، او بچه سلامتی است و تاکنون چیزی از او ندیده‌ام. 

وی در مورد اینکه آیا مشکلات حل شد و شما از ساختمان پک استفاده خواهید کرد یا خیر، گفت: در جلسه با تاج در این مورد صحبت کردیم و او گفت هر موقع بخواهیم می‌توانیم با نامه رسمی از آنجا استفاده کنیم، پک برای همه رده‌های سنی است، اما اولویت با بزرگسالان است، باید یک مقدار مدیریت شود تا تداخلی در برنامه‌ها وجود نداشته باشد و باید جوری کار کنیم که به کسی ضربه نزند. 

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته است تلفن من باز است و استیلی هر موقع بخواهد می‌تواند تماس بگیرد، گفت: ما همه زیرمجموعه فدراسیون هستیم، از روز اول هم تعامل داشتیم و گفتیم اولویت با بزرگسالان است، اگر ارتباط بین دو تیم امید و بزرگسالان وجود داشته باشد، به سود فوتبال کشور است، اگر می‌توانستیم بازی تدارکاتی هم بین دو تیم برگزار کنیم خیلی خوب می‌شد. بازیکنان امید هم آینده فوتبال ما هستند و همه باید تلاش کنیم پرچم کشورمان بالا باشد. 

مدیر تیم فوتبال امید درباره اینکه کی‌روش گفته به جای استیلی بودم افراد دروغگو را از کنارم اخراج می‌کردم، گفت: کادر فنی امید خیلی هماهنگ و با رزومه هستند، از کرانچار گرفته تا شاهرودی و بختیاری‌زاده که در جام جهانی هم بوده‌اند. چیز خاصی نبودکه بخواهیم ادامه بدهیم، شاخصه اصلی تیم ما اخلاق و رفتار است، از خود من گرفته تا همه بازیکنان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.