زلاتکو کرانچار می گوید که حواشی اخیر به هیچ وجه در کار او تاخیری ایجاد نکرده است.

کرانچار: در مورد کی‌روش صحبت‌هایی وجود دارد ولی من وارد نمی شوم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین امروز تیم امید کشور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط و امکانات در حد تیم امید نبود

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی در حد تیم ملی امید نبود سعی کردیم بازیکنان را بهم نزدیک کنیم. اردوی خوبی برگزار شد ولی شرایط و امکانات در حد تیم امید نبود، امیدوارم در اردوهای بعدی شرایط و امکانات برای تیم ملی مهیا باشد بتوانیم از روزهای فیفا به نحو احسن استفاده کنیم، بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا در رقابت‌هایی که پیش رو داریم با قدرت ظاهر شویم.

از بازیکنانم انتظار دارم منضبط باشند

در این اردو بازیکنان علی‌رغم اشتباهات و ضعف‌هایی که داشتند خوب تمرین کردند، انضباط خوبی داشتند که برای من همین انضباط مهم است و از همه بازیکنان انتظار داریم در اردوهای بعدی هم با همین شکل ظاهر شوند.تلاش می‌کنیم تا رفته رفته بهتر شویم و در مسابقات قدرتمندانه ظاهر شویم.

با لیست کمتری اردوی بعدی را برگزار می کنیم

در این اردو ۴۳ نفر حضور داشتند که سعی می‌کنیم در اردوی بعدی این لیست کاهش پیدا بکند چرا که بازیکنان را خوب آنالیز کردیم، در آن پست‌هایی که بازیکن نداشتیم، نفرات خود را پیدا کردیم و سعی می‌کنیم با لیست کمتر اردوی بعدی را برگزار کنیم تا از بازیکنان باکیفیت استفاده کنیم.

حواشی هیچ ربطی به انتخاب بازیکن ندارد

کرانچار در ادامه درباره اینکه آیا با توجه به حواشی به وجود آمده، تمرکز شما برای انتخاب بازیکنان از بین رفته است یا خیر، گفت: درگیر این موضوعات نیستم، فقط اگر حرفی زدیم به خاطر شرایط نامساعد زمین بود. انتظاراتی که از گذشته داشتیم و امکاناتی که می‌خواستیم برایمان فراهم نشد، این موضوع هیچ ربطی به نحوه انتخاب بازیکن ندارد. بیشتر بازیکنانی که در این اردو دعوت کردم، در بازی‌های آسیایی هم حضور داشتند و قبل از بازی‌های آسیایی هم در اردو بودند و با تیم تمرین کردند. در این اردو چند بازیکن جدید اضافه شدند. تمام بازیکنان مورد نظر را آنالیز کردیم و می‌دانیم از چه بازیکنانی باید استفاده کنیم، در بیشتر پست‌ها دو یا سه بازیکن داریم، این حواشی‌ هیچ ربطی به انتخاب بازیکن ندارد.

یکبار از جکوزی ساختمان پک استفاده کردیم

قبل از مسابقات آسیایی یکبار از جکوزی و ماساژ ساختمان پک استفاده کردیم. در خردادماه به علت بنایی نتوانستیم استفاده کنیم. امیدوارم در ادامه، در صورت نیاز ما هم بتوانیم از ساختمان پک استفاده کنیم، چرا که این ساختمان متعلق به فدراسیون فوتبال است. اولویت برای تیم بزرگسالان است و بعد از بزرگسالان، تیم امید می‌تواند استفاده کند. باید طوری برنامه‌ریزی شود تا در برنامه‌های تیم‌های ملی تداخلی ایجاد نشود و همه بتوانند استفاده کنند. من نسبت به این موضوعات نگرش باز دارم و این مسائل هرگز برای من به عنوان یک مشکل در کارم تأخیری به وجود نیاورده است.

در مورد کی روش صحبت هایی وجود دارد ولی من وارد نمی شوم

سرمربی تیم ملی امید در پایان درباره اینکه کی‌روش حتی کنفرانس خبری قبل از بازی با بولیوی را در ساختمان پک برگزار کرد، آیا برای شما این اتفاق جالب نبود، گفت: شاید به دنبال این بود که امکانات را به برخی از خبرنگارانی که این ساختمان را از نزدیک ندیدند نشان دهد. من به عنوان کارمند فدراسیون و سرمربی تیم ملی امید ایران به دنبال منافع فوتبال ایران هستم. به هر حال راجع به این موضوعات در خصوص کی‌روش صحبت‌هایی مطرح می‌شود اما من وارد این موضوعات نمی‌شوم. ‌مطمئنا فدراسیون فوتبال اگر مشکلات تیم ملی بزرگسالان را برطرف کرد، توان این را هم دارد تا مشکلات تیم ملی امید را هم برطرف کند. من در خانواده‌ای بزرگ شدم که سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم و در خدمت فدراسیون فوتبال باشم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. هدف من این است تا فوتبال ایران و تیم ملی امید موفق شوند و نتایج خوبی را کسب کنند.

منبع: ورزش3

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.