رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وضعیت شهردار مشهد تا ۲۶ آبان ماه تعیین‌تکلیف خواهد شد.

وضعیت شهردار تا ۲۶ آبان مشخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری در حاشیه سی‌وهشتمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالارشهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین خبرها در خصوص شمول قانون منع به کارگیری بازنشستگاه برای شهرداران و ورود شورای شهر به موضوع انتخاب شهردار آینده، اظها کرد: شورای شهر مشهد و شهرداری تابع قانون است و ما به قانون عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای این موضوع تا ۲۶ آبان ماه فرصت وجود دارد و در ارتباط با شهردار مشهد هم موضوع استفساریه‌ای که در مجلس برای کلان‌شهرها مطرح است و هم اینکه هنوز وضعیت آقای تقی‌زاده در دولت مشخص نشده است چراکه ایشان یکی از گزینه‌های مسئولیت‌های دولتی است.

حیدری تصریح کرد: با توجه به این دو پارامتر و زمانی که ما داریم منتظر مانده‌ایم تا دقیقاً وضعیت ایشان روشن شود و بعد وارد این موضوع شویم. وی خاطرنشان کرد: تاکنون اصلاً در شورا در خصوص گزینه‌های آینده شهرداری مشهد بحث نکردیم.

رئیس شورای شهر مشهد تأکید کرد: ما تا ۲۶ آبان ماه فرصت داریم و قطعاً وضعیت ایشان تا پیش از این زمان تعیین تکلیف خواهد شد و بر اساس آن ما کاملاً فرصت داریم بر روی گزینه‌های شهرداری تصمیم‌گیری کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.