معاون استاندار خراسان رضوی گفت: برای رفع آسیب‌های اجتماعی ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده که حدود سه میلیارد ریال ازاین مبلغ به بخش آسیب‌های دختران دوره متوسطه اختصاص یافته است.

ازدواج دختران کمتر از ۱۳ سال ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد رحیم نوروزیان معاون استاندار خراسان رضوی در نشست شورای اداری شهرستان نیشابور گفت: کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج از ۲ ساعت ،  به ۱۲ ساعت افزایش یافته و با دستور رئیس دادگاه خانواده، ازدواج دختران کمتر از ۱۳ سال ممنوع شده است.


وی افزود: در این راستا فعالیت کمیته ترویج ازدواج آسان در استان نیازمند مشارکت سمن ها، تشکل‌های مردمی و خیرین است.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برخی مشکلات که منجر به اعتراض مردم می‌شود ناشی از کوتاهی برخی مسئولان است البته طراحی و برنامه ریزی‌های دشمن را نیز نباید نادیده گرفت، اما در شرایط فعلی از مدیران اجرایی توقع نیست که فقط در ساعات اداری حاضر و جوابگو باشند بلکه کسی که مسئولیتی را پذیرفت باید الزاماتش را نیز بپذیرد.

نوروزیان گفت: روحیه بسیجی و مدیریت جهادی حلقه مفقوده مدیریتی است و هر مدیر باید نسبت به عملکردش پاسخگو باشد.

وی افزود: در اواخر دولت قبل که اجماع جهانی علیه ایران وجود داشت، شاهد هجوم مردم برای خرید نبودیم، ولی امروز با شرایط روانی که دشمن به دنبال آن است برخی می‌کوشند آرامش مردم را از بین ببرند.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز شرایط جهانی ایران بسیار بهتر است بطوریکه در داخل آمریکا اجماعی علیه ایران وجود ندارد و حتی اروپایی‌ها به دنبال راهکاری برای داد و ستد با ایران هستند.

نوروزیان با بیان اینکه امروز کلید و رمز پیروزی ما انسجام است گفت: با وجود رسانه‌های خوبی که در کشور داریم دشمن نتوانسته است مدیریت افکار عمومی را در دست بگیرد.

وی افزود: فضای سیاسی در کشور باید باز بماند در غیر اینصورت موجب فعالیت‌های سیاسی زیر زمینی می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.