بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد

شاخص بورس با رشد ۵۷۷۴واحدی در ارتفاع ۱۸۰هزار واحدی قرار گرفت

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲میلیارد و ۸۸۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۹۴۵میلیارد تومان در ۲۱۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۵۷۷۴واحدی در ارتفاع ۱۸۰هزار و ۶۰۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی گروه صنعتی بارز، بانک پارسیان و فولاد آلیاژی ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۶۸۷واحد، کل (هموزن) ۲۶۷واحد، قیمت (هموزن) ۱۸۸واحد، آزاد شناور ۶۰۷۴واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۴۶۱۲ و ۹۷۸۱ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۰۶میلیون ورقه به‌ارزش ۹۲۲میلیارد تومان در ۱۲۲هزار نوبت، آیفکس ۶۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹۹۵واحد قرار گرفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.