نماینده مردم مشهد گفت: درباره تغییر کاربری همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع) از وزیر بهداشت طرح سؤال خواهم کرد.

درباره تغییر کاربری همراه سرای بیمارستان امام رضا از وزیر طرح سؤال می‌کنم

جواد کریمی قدوسی در ادامه به قدس افزود: وزارت بهداشت که ادعای ارائه خدمات مطلوب به مردم دارد، باید با مردم نیز با صداقت برخورد کند و مکانی را که با مجوز و بودجه همراه سرا ساخته شده است برای موارد انتفاعی و به نفع خود، استفاده نکند. عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: وزارت بهداشت این پروژه را با تبلیغات زیاد به افتتاح رساند تا مردم و اقشار آسیب پذیر که از نقاط مختلف استان و کشور برای انجام کارهای درمانی به مشهد و این بیمارستان مراجعه می‌کنند شب‌ها را در کوچه‌ها و خیابان‌ها سپری نکنند، اما متأسفانه در اقدامی عجیب از این مکان می‌خواهد سوء استفاده کرده و آن را برای فعالیت‌های پزشکی و منتفع خود استفاده کند.

کریمی قدوسی افزود: مجوز این ساختمان فقط برای همراه سرا گرفته شد و فقط هم باید در این راه استفاده شود و هرگونه استفاده آن برای فعالیت دیگری غیرقانونی می‌باشد.

وی ادامه داد: نباید بودجه مکانی را به اسم مردم و استفاده آن‌ها گرفت و بدون اینکه از آن استفاده‌ای در جهت رفاه حال مردم صورت بگیرد در موارد دیگر استفاده شود؛ زیرا بیمارستان امام رضا(ع) از جمله بیمارستان‌های قدیمی مشهد است که نه تنها از نقاط مختلف استان بلکه از برخی شهرهای کشور نیز برای پیگیری مشکلات درمانی خود به آن مراجعه می‌کنند و اغلب آن‌ها دارای مکانی برای استراحت نیستند و به ناچار باید در کوچه‌ها و خیابان‌های مجاور بیمارستان استراحت کنند.

وی گفت: ضمن تشکر از روزنامه قدس بابت پیگیری این موضوع از رسانه‌های دیگر نیز تقاضا دارم موضوع را پیگیری کنند تا حقوق مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر که برای کارهای درمانی به مشهد می‌آیند ضایع نشود.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.