رئیس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تا صبح امروز ۸۲۰ هزار زائر اربعین در سامانه سماح نام‌نویسی کردند، گفت: تاکنون ویزای ۵۰۰ هزار زائر حسینی صادر شده است.

تاکنون ۸۲۰ هزار زائر اربعین در سامانه سماح نام‌نویسی کردند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نام‌نویسی از عاشقان حسینی پس از مشخص شدن هزینه ویزای اربعین چهارم مهرماه از طریق سامانه سماح آغاز شد.

در ابتدا هزینه ویزای اربعین ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان پیش بینی‌ شد، اما پس از نوسانات قیمت دلار این هزینه به ۳۸۶ هزار تومان افزایش یافت. سپس با کاهش قیمت ارز زائران در سامانه سماح ویزای اربعین را ۳۷۱ هزار تومان پرداخت کردند که در نهایت با پیشنهاد بانک مرکزی و موافقت رئیس جمهور، هزینه ویزای اربعین همراه با پوشش بیمه‌ای و خدمات درمانی به ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان کاهش یافت.

حمید محمدی رئیس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به تعداد متقاضیان سفر اربعین در سامانه سماح، اظهار داشت: تا صبح امروز ۸۲۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه امسال در ۲۴ مرکز صدور ویزای اربعین صورت می‌گیرد، افزود: تاکنون ویزای ۵۰۰ هزار زائر اربعین صادر شده است که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین پیش‌بینی می‌کنیم تعداد زائرانی که در سامانه سماح نام‌نویسی می‌کنند، افزایش یابد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.