نمایش «اینجا خانه من است» با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به‌صورت ویژه در بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد اجرا شد.

اجرای ویژه نمایش «اینجا خانه من است» برای بیماران کودکان اکبر درمشهد

به گزارش قدس آنلاین، نمایش «اینجا خانه من است» در یک برنامه ویژه دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۷ در بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد اجرا شد.

این برنامه به همت دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در مشهد، در قالب اجرای ویژه گروه‌های نمایش برگزیده ادوار گذشته جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بیمارستان‌های کودکان این شهر مقدس انجام شد.

حضور گروه نمایش «اینجا خانه من است» و عروسک‌های آن در این بیمارستان با استقبال پرشور کودکان بیمار روبرو شد و لحظاتی شاد را برای این بیماران کوچک رقم زد.
مهدی سیم‌ریز و محبوبه پاداش به ترتیب نویسندگی و کارگردانی نمایش «اینجا خانه من است» را بر عهده دارند. این نمایش اثر برگزیده دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس است و از ۲۸ مهر تا نهم آبان ۱۳۹۷ نیز در فرهنگ‌سرای ترافیک واقع در خیابان دانش‌جوی ۲۹ مشهد اجرا خواهد شد.
نمایش «یکی بود یکی نبود» به نویسندگی و کارگردانی داوود بختیاری و سمیه گلباز از تهران نیز هفته گذشته در بیمارستان کودکان دکتر شیخ مشهد اجرا شد.
همچنین نمایش عروسکی «نامه پروانه‌ای» به نویسندگی سیدجواد رحیم‌زاده و کارگردانی مهناز آقایی تا ۳۰ مهر ۱۳۹۷ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مشهد به روی صحنه می‌رود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایش‌ها به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به نشانی مشهد، خیابان خواجه‌ربیع، نبش خواجه‌ربیع ۲۳، مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مراجعه کنند. این مجتمع زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند.

منبع:آستان نیوز

  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.