همدان- جمشید محمدی با بیان اینکه حامیان در شش‌ماهه نخست امسال ۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان کمک کرده‌اند گفت: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ۴۸ درصد رشد همراه بوده است که نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

رشد ۴۸ درصدی کمک‌های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان همدان، جمشید محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه حامیان در شش‌ماهه نخست امسال ۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان همدان کمک کرده‌اند، گفت: کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ۴۸ درصد رشد همراه بوده است که نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

محمدی با توضیح اینکه طرح اکرام ایـتام از نیمه دوم سال ۷۸ باهدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازهای آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغازشده است، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه هزار و ۹۷۹ حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از ابتدای سال جذب‌شده است، ادامه داد: ۵۸ درصد حامیان استان همدان در قالب ۱۵ هزار و ۷۵۳ نفر بومی هستند.

وی گفت: ایتام فرزندانی هستند که از نعمت پدر محروم شده‌اند و در حال حاضر ۲۰ هزار و ۷۰۹ حامی نیکوکار از سه هزار و ۷۸۲ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان همدان حمایت می‌کنند.

محمدی همچنین گفت: هفت هزار و ۷۰ حامی نیز از سه هزار و ۲۹۶ فرزند محسنین، فرزندانی که بد سرپرست می‌باشند (فرزندان طلاق، فرزندانی که پدر و مادر دارای بیماری‌های صعب‌العلاج می‌باشند) حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان میانگین کمک به هر یتیم را در ماه ۲۸۰ هزار تومان و سرانه کمک به محسنین را ۱۴۴ هزار تومان اعلام کرد و افزود: حامیان خیر در شش‌ماهه اول سال گذشته شش میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان به فرزندان محسنین و ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.