نایب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: ۶ نفر از ورزشکاران به همراه یک مربی از خراسان رضوی به مسابقات کشوری بزرگسالان در سمنان اعزام می‌شوند.

ورزشکاران بدمینتون خراسان‌رضوی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، لیلا اقبال گفت: هیئت بدمینتون خراسان رضوی از ابتدای سال در بخش استعدادیابی فعالیت زیادی داشته است، در مناسبت‌های مختلف جشنواره‌های گوناگونی برگزار شده که از آن می‌توان به برگزاری مسابقات در هفته دفاع مقدس و اهدای جوایز به ورزشکاران در بخش بانوان اشاره کرد.

نایب رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: استان نیروی کافی در بخش قهرمانی دارد، تاکنون بازیکنان در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان به رنکینگ‌های مختلفی اعزام شده اند، یکی از فعالیت‌های هیئت بدمینتون خراسان رضوی در چند مدت آتی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری است.

اقبال خاطر نشان کرد: مسابقات کشوری مذکور در بخش بزرگسالان برگزار شده و ۶ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به همراه یک مربی به مسابقات اعزام می‌شوند، مسابقات کشوری بزرگسالان در دو هفته آینده برگزار می‌شود و ورزشکاران از اقصی نقاط کشور به سمنان اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون مسابقات در یک بخش انفرادی و یا دوبل برگزار می‌شد که ورزشکاران استان نیز به صورت تخصصی در یکی از این دو بخش تمرین می‌کردند و در نهایت به مسابقات مزبوطه اعزام می‌شدند اما در حال حاضر به دلیل برگزاری این مسابقت همزمان در دو بخش انفرادی و دوبل و امکان حضور ورزشکاران در دو بخش، بدمینتون‌بازان استان شاید نتوانند به نتیجه مورد نظر خود دست یابند.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.