فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران از روز چهارشنبه با برگزاری 6 مسابقه آغاز خواهد شد.

آغاز لیگ برتر والیبال از فردا/ رویارویی دوازده تیم در هفته اول

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در فصل 97 از روز چهارشنبه با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد.

لیگ برتر والیبال ایران در سی و دومین دوره خود 13 تیمی آغاز شده است و هر هفته یک تیم با قرعه استراحت روبه رو خواهد بود.

در هفته نخست این مسابقات در اردکان جذاب ترین دیدار هفته برگزار خواهد شد. تیم خاتم اردکان که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و به دلیل انحلال تیم بانک سرمایه به عنوان نماینده ایران راهی جام باشگاه‌های آسیا شد، در هفته اول این رقابت ها میزبان تیم شهرداری  ورامین خواهد بود. دو تیمی که در جذب بازیکن بهتر از سایر تیم ها عمل کرده‌اند و به همین دلیل جدال تماشایی را می توان پیش بینی کرد.

دو تیم تازه وارد درنا ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت. تیم کاله آمل نیز که یکی از تیم های راه یافته به پلی آف در لیگ 96 بود، در فصل جدید این رقابت ها با برخی تغییرات حضور خواهد داشت و در هفته نخست میزبان تیم تازه وارد شهر آرا مشهد است. مشهدی ها بعد از دو فصل غیبت در لیگ برتر والیبال بار دیگر به لیگ بازگشته اند.

در تهران و در خانه والیبال یک دیدار برگزار خواهد شد. جایی که تیم سایپا تهران میزبان تیم عقاب است. تیم عقاب نیز تیم تازه وارد لیگ به شمار می‌رود که بازیکنان سرباز را در اختیار خواهد داشت. این دیدار تنها مسابقه‌ای است که در هفته نخست در تهران برگزار می‌شود.

دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در ارومیه مسابقه سختی را پیش رو خواهند داشت، دیدار بین دو حریف قدیمی که همواره مسابقاتشان از هیجان زیادی برخوردار است یکی از مسابقات مهم هفته نخست است. هر چند دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه ستاره‌های پیشین خود را از دست داده اند اما نبرد این دو تیم همیشه جذابیت خاص خود را داراست.

تیم شهرداری گنبد نیز در هفته نخست میزبان است و از ساعت 16 روز چهارشنبه در سالن المپیک شهر گنبد به مصاف تیم شهروند اراک خواهد رفت.

تیم شهرداری تبریز اما در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال 97 با قرعه استراحت روبه رو شده و بازی نخواهد داشت.

**برنامه کامل دیدارهای هفته اول لیگ برتر والیبال:

چهارشنبه ۲۵ مهر

* خاتم اردکان - شهرداری ورامین

* فولاد سیرجان ایرانیان - درنا ارومیه

* کاله مازندران - شهرآرای مشهد

* سایپای تهران - عقاب نهاجا

* شهرداری ارومیه - پیکان

* شهرداری گنبد - شهروند اراک

* شهرداری تبریز – استراحت

تمام مسابقات هفته نخست لیگ برتر والیبال 97 روز چهارشنبه و ساعت 16 برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.