البرز- پیمان بضاعتی پور گفت: احیاء و بهسازی کامل بوستان کهن در حاشیه پل قدیم کرج به احیاء بافت سنتی این باغ شهر و افزایش ظرفیت گردشگری کرج کمک بسزایی خواهد کرد.

احیاء بوستان " کهن " افزایش ظرفیت گردشگری کرج را به دنبال دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری کرج اظهار کرد: بهسازی مکان های تاریخی- تفریحی کرج که علاوه بر افزایش ظرفیت گردشگری می تواند موجب احیاء هویت با غ شهر کرج باشد از اولویت های این سازمان بوده و با این هدف بوستان کهن طی فاز بندی های صورت گرفته احداث شد.

وی افزود: پل قدیم کرج بر روی رودخانه کرج در منطقه ۱۱ واقع شده و در طول دهه های گذشته با توجه به هویت تاریخی اش متاسفانه از شرایط نامناسب شهری برخوردار بوده و احداث این بوستان توانسته علاوه بر احیاء بافت کهن آن اختلالات ایجاد شده در سیمای شهر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

وی تصریح کرد: احداث بوستان کهن هم اکنون در حال اجرای فاز نهایی است و پیشرفت قابل توجه احیاء آن موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد بود.

بضاعتی‌پور در پایان اضافه کرد: مواردی چون اجرای سیستم آبیاری قطره ای، کاشت گل و گیاه مقاوم به کم آبی و سازگار با اقلیم شهر کرج، احداث فلاور باکس ها و دیوار کشی، زیر سازی و حفظ بافت معماری کلاسیک پل از جمله مهمترین اقدامات انجام داده شده با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه ۱۱ در این بوستان بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.