شهردار مشهدمقدس گفت: با تمهیدات صورت گرفته درصدد افزایش تعداد پارک‌های موضوعی در مشهدمقدس هستیم.

تعداد پارک‌های موضوعی در مشهدمقدس افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین ، قاسم تقی‌زاده خامسی ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 10 بوستان در مناطق کم برخوردار مشهد اظهار داشت: یکی از سیاست‌های جدید شورا و شهرداری گسترش فضای سبز در مناطق کم برخوردار شهر مشهد بوده و امروز نیز در این راستا به وعده خود عمل کردیم.

شهردار مشهدمقدس افزود: بوستانی که امروز در منطقه اسماعیل‌آباد افتتاح می‌شود 6 ماه قبل عملیات آن آغاز شد و درصدد هستیم که با جنگل کاری 100 هکتاری در اطراف مشهد تاثیر مثبتی بر کاهش آلودگی هوا نیز داشته باشیم.

تقی زاده خامسی عنوان کرد: پارک‌های موضوعی مانند بوستان مینیاتوری با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده و درصدد هستیم که در صورت فراهم شدن شرایط تعداد دیگری پارک موضوعی نیز در شهر مشهد ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پارک گیاه شناسی مشهد نیز برای استفاده عموم شهروندان مشهدی مهیا خواهد شد عنوان کرد: همچنین پارک بزرگ تفریحی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بوستان طرق مشهد نیز احداث خواهد شد.

تقی زاده خامسی با عنوان این مسئله که بخش خصوصی به صورت مستقیم در بوستان طرق ورود خواهد داشت گفت: اقدامات عمرانی و فرهنگی در مناطق کم برخوردار می‌تواند چهره این مناطق را تغییر دهد؛ شورای شهر و شهرداری هم افزایی خوبی دارند و از این طریق می‌توان تغییراتی را در شهر ایجاد کرد زیرا مردم از اختلافات خسته هستند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.