تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست موفق شد بولیوی را شکست دهد.

پیروزی یک نیمه‌ای تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه) در دیداری تدارکاتی در راه آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی رفت که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید. قضاوت این بازی برعهده داور کویتی است.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، سامان قدوس،‌ مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون.

ترکیب بولیوی: ایسکارا بولیمو، لوئیس، گابریل، ژوزه مانول، ریبرا اسکار،‌  وایار دیگو، ساودرا اروین، ژوزتینانو لنول، واکا هنری، کاردوزو روزی و گیلبرت آلوارز

دقیقه ۲: ارسال سامان قدوس روی دروازه بولیوی را مهدی طارمی به یک ضربه سر شیرجه‌ای به تیر دروازه حریف زد اما داور پیش از آن آفساید مهاجم ایران را گرفته بود.

دقیقه ۸: گیلبرت آلوارز مهاجم تیم بولیوی در میان غفلت مدافعان ایران صاحب توپ شد اما ضربه آرام این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۱۶: پرتاب اوت بلند وحید امیری در محوطه جریمه پس از تأثیر مهدی طارمی به علیرضا جهانبخش رسید که ضربه سر بازیکن را در مرحله اول دوازه‌بان بولیوی برگشت داد، اما در ادامه جهانبخش توانست دروازه تیم بولیوی را باز کند تا تیم ملی به گل نخست دست یابد.

دقیقه ۲۴: پاس در عرض سردار آزمون در دهانه دروازه بولیوی از مقابل مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به صورت خطرناک عبور کرد.

دقیقه ۲۶: شوت محکم مهدی طارمی پس از پاسکاری متوالی بازیکنان ایران را دروازه تیم بولیوی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰: سردار آزمون با یک حرکت پا به توپ به پشت محوطه جریمه حریف رسید که ضربه این بازیکن با تأثیر جهانبخش وارد دروازه بولیوی شد اما کمک داور آفساید بازیکن ایران را گرفت.

دقیقه ۳۲: بازیکنان تیم ایران در یک ضد حمله به سرعت وارد زمین بولیوی شدند که شوت علیرضا جهانبخش با برخورد به مدافعان بولیوی به کرنر رفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.