همدان- سرهنگ محمد باقر سلگی گفت : ۲ نفر قاچاقچی دام در این شهرستان دستگیر شدند.

 ۲ نفر از قاچاقچیان دام در شهرستان رَزَن دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ محمد باقر سُلگی، فرمانده انتظامی شهرستان رَزَن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی ۲ نفر قاچاقچی دام را پلیس این شهر ستان در روز های اخیر دستگیر کرده است.

وی گفت: در اجرای این طرح با همکاری پلیس کلانتری ها یکدستگاه خودرو و یکدستگاه موتورسیکلت که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کردند توقیف و به دلیل بر هم زدن آسایش شهروندان رزنی به پارکینگ منتقل شدند.

 این مقام انتظامی در شهرستان رزن گفت: مبارزه با فروشندگان  و مصرف کنندگان مواد مخدر به شدت در دستور کار پلیس قرار دارد و در این حوزه هم موفق به  کشف و ضبط  حدود ۴ گرم تریاک و حدود یک و نیم گرم هروئین شدیم.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی ۳نفر معتاد دستگیر شده اند.

 فرمانده انتظامی این شهرستان با یاد آوری اینکه شهرستان رزن یکی از شهر های استان در حوزه پرورش دام است گفت: به دلیل افزایش قیمت دام و سود آور بودن آن، دلال ها و افرادی که صلاحیت کافی برای نقل و انتقال دام ندارند دام های اهالی را خریداری و بدون کسب مجوز های بهداشتی این دام ها را به نقاط مختلف استان و حتی خارج استان حمل می کنند که احتمال انتقال آلودگی توسط این دام به نقاط دیگر استان هم وجود دارد.

سلگی افزود: از همه فروشندگان و خریداران دام انتظار داریم قبل از معامله هر نوع دامی از انتقال قانونی دام ها با دریافت و مشاهده مجوز های قانونی آن مطمئن شوند تا بعد با مسایل قانونی آن مواجه نشوند و ضرر های مادی حاصل از مبادله غیر قانونی آن را متحمل نشوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.