حبیب‌الله آسوده از پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در استان خبر داد.

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در خراسان رضوی/ مدیر بازنشسته در استان نداریم

حبیب‌الله آسوده مدیر کل کمیته امداد استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه جمعیت افراد تحت پوشش این کمیته نسبت به ابتدای سال جاری ۵ درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: در طول شش ماهه ابتدایی امسال ۱۸۰۰ طرح اشتغالزایی در استان با پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است که در حدود ۳۰ درصد از این طرح ها در شهر مقدس مشهد است.

آسوده افزود: در طول شش ماهه ابتدایی امسال همچنین ۱۰۰۰ واحد مسکن  در مرحله ساخت، تامین و یا مقاوم سازی قرار گرفته که ۲۵۰ واحد آن تحویل خانواده های تحت پوشش این کمیته شده است.

وی ادامه داد:  همچنین پیش نویس قرارداد تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای گلبهار، تربت حیدریه، قوچان و تایباد  که فاقد متقاضی یا نیمه ساخته هستند  با اداره راه و شهرسازی استان انجام شده است تا این واحد های مسکونی تکمیل و در اختیار افراد تحت پوشش این کمیته قرار بگیرد.

آسوده با بیان اینکه نیازمندان به‌ویژه کودکان که در قالب طرح‌های ایتام، محسنین و هم‌سفره تحت حمایت این نهاد هستند نیازهای فراوانی دارند که با توجه به‌ قرار داشتن در سنین رشد، نیازهای جدید و بیشتری پیدا می‌کنند و مشارکت بیشتر وفعال تر نیکوکاران را در این زمینه‌ خواستاریم، تصریح کرد: ۲۵ هزار نفر دانش آموز و ۳۵۰۰ نفر دانشجو در استان تحت پوشش این کمیته هستند که در آغاز سال تحصیلی ۳۵ هزار بسته لوازم تحریر و ۱۰ هزار بسته ویژه مناطق محروم تهیه و در اختیار انها قرار گرفته شد.

وی در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز گفت:علی رغم اجراشدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان در کمیته امداد، اما در استان خراسان رضوی  نیروی بازنشسته که در حال حاضر شاغل در این کمیته باشد وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.