معاون دانشگاه فرهنگیان گفت: افزایش ضریب فضاهای ورزشی دانشگاه فرهنگیان در دستور کار است.

افزایش ضریب فضاهای ورزشی دانشگاه فرهنگیان در دستور کار است

به گزارش قدس آنلاین، میترا روحی صبح امروز در حاشیه برگزاری هشتمین دوره بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی (clc) در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی و افتتاح سالم ورزشی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در زمره دانشگاه‌هایی است که فعالیت موفقی در حوزه تربیت بدنی دارد.

وی با بیان این که تعداد دانشجویان خوابگاهی در پردیس شهید بهشتی خراسان رضوی زیاد است گفت: تاسیس این سالن ورزشی با کمترین امکانات و بازسازی فضای غیرقابل استفاده به مکانی ارزشمند اقدامی قابل تحسین است.

روحی با اشاره به این که سالن فوق دارای تجهیزات بدن سازی مرغوب است عنوان کرد: از هیئت‌های ورزشی در استان تقاضا داریم دانشگاه فرهنگیان را در امر تربیت بدنی پشتیبانی کنند.

وی در زمینه افزایش سرانه فضای ورزشی در بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: افزایش سرانه ورزشی دانشگاه‌ها به دو شکل اتفاق می‌افتد؛ یکی سالن‌های استاندارد است و با توجه به شرایط کنونی انتظارمان این نیست که به یک باره چندین سالن روزشی افتتاح شود چراکه می‌توان با خوش فکری و تبدیل فضاهای ازکار افتاده به فضاهای قابل دسترس و ارزشمند اقدامات خوبی انجام داد.

معاون تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر این که ایجاد این سالن ورزشی برای دانشجویان خوابگاهی بسیار موثر است گفت: ایجاد این سالن که تنها برای دانشحویان است می‌تواند در غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان نیز موثر باشد. این سالن با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان بازسازی و تجهیز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری هشتمین دوره بین‌المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی (clc)  در خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با افتتاح این سالن دوره بین‌المللی داشتیم که ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد دانشگاه‌های سراسر کشور، وزارت علوم و مربیان و برنامه ریزان ورزشی سطح کشور به مدت پنج رو در این دوره‌ها شرکت کردند.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.