مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده خود به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی را تشریح کرد.

تشریح ویژه برنامه‌های مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی /همایش تجلیل از پیشکسوتان و اکیپ سیار خادمیاران ورزش رضوی

به گزارش قدس آنلاین، هفته تربیت بدنی از ۲۵ مهرماه آغاز و تا ۲ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، به همین مناسبت مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.
شهدا و ورزش، معنویت، خانواده و ورزش، پیشکسوتان و ورزش، دفاع مقدس (جانبازان) و ورزش، ترویج ورزش همگانی، اخلاق ورزشی و جهاد و ورزش از عناوین انتخاب شده روزهای این هفته است.
همچنین مسابقات فوتسال خیریه خبرنگاران ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در تاریخ ۲۵ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
غبارروبی مزار شهدای ورزشکار جنگ تحمیلی در حرم و مزار شهدا ورزشکار مدافع حرم و همچنین همایش رابطان استانی خادمیاران ورزش رضوی از برنامه‌های تدارک دیده شده در تاریخ ۲۶ مهرماه است که با همکاری بسیج آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
۲۷ مهرماه و سومین روز از هفته تربیت بدنی ویژه برنامه کوهپیمایی و شرکت در نماز جمعه برنامه‌ریزی شده است.
همایش تجلیل از پیشکسوتان، افتتاح کلاس الگوی ورزش رضوی، افتتاح اکیپ سیار خادمیاران ورزش رضوی در روز شنبه ۲۸ مهرماه و سرکشی از آسایشگاه جانبازان، سرکشی از منزل جانبازان ورزشکار و افتتاح پایگاه بسیج مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز در تاریخ ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد.
در ۳۰ مهرماه و ششمین روز از هفته تربیت بدنی که با عنوان «ترویج ورزش همگانی» نامگذاری شده است، ویژه برنامه‌های ورزش صبحگاهی در ۸ بوستان و پارک سطح شهر و مسابقات ورزشی در سه رشته (دارت، شنا و تنیس روی میز) ویژه محلات و زائرین برگزار می‌شود.
همچنین برگزاری مسابقات ورزشی باستانی و تجلیل از پهلوانان ورزشی، برگزاری اردوی جهادی سازندگی و ورزشی استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌هایی است که به همت این مؤسسه برنامه‌ریزی شده است. این برنامه‌ها نیز در تاریخ ۱ و ۲ آبان ماه برگزار می‌شود.

  منبع:آستان نیوز
   پایان پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.