سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت: دغدغه مالی داشتیم که هنوز حل نشده است، امیدوارم این دغدغه‌ها برای بازی فردا فراموش شود و یک بازی خوب را برای مردم مشهد برگزار کنیم.

گل‌محمدی: مسئولان از خواب بیدار شوید، ۶ امتیاز کم شود دیگر انگیزه‌ای نداریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، گفت: بازی فردا بسیار مهم است. با توجه به اینکه دو هفته قبل با فولاد بازی کردیم شناخت خوبی از حریفمان داریم. فولاد در این مدت وقت داشته روی نقاط قوت و ضعفش کار کند. امیدوارم فردا بازی فنی مشاهده کنیم. کسب ۳ امتیاز برایمان خیلی مهم است تا جایگاهمان تثبیت شود. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. تمرینات خوبی داشتیم. اما دغدغه مالی داشتیم که هنوز حل نشده است. امیدوارم این دغدغه‌ها برای بازی فردا فراموش شود و یک بازی خوب را برای مردم مشهد برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه فولاد برای بازی فردا چند محروم و مصدوم دارد و آیا این  مسئله کار شما را راحت نمی‌کند، افزود: شرایط اینطور که شما می‌گویید نیست. حریف مهره‌های زیادی دارد و هزینه زیادی کرده است. آنها جزو تیم‌های پر مهره هستند. فکر نمی‌کنم فولاد با مصدوم و محروم شدن چند بازیکن دچار مشکل شود. آنها با انگیزه زیاد به مصاف ما می‌آیند و کارمان از بازی جام حذفی دو هفته قبل مقابل فولاد سخت‌تر است.

گل‌محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود پدیده به خاطر بدهی به پراهیچ در آستانه کسر ۶ امتیاز قرار دارد و آیا اقدامی در این راستا شده است، اظهار داشت: خبرهایی که من هم شنیدم همین است. اگر طی امروز و فردا این مبلغ که حدود ۲۰ هزار دلار است جور شود، این مشکل حل می شود. فکر می‌کنم تا الان منبعی برای تامین این پول پیدا نشده است و احتمالا این اتفاق به زودی برای پدیده  می‌افتد. این موضوع باید دغدغه مسئولان مربوطه باشد. ما و بازیکنان در این مدت با تمام وجود برای مردم شهر تمرین و بازی کردیم. با سختی زیاد و به خاطر غیرت و شرف برای مردم شهر چیزی کم نگذاشتیم. الان دیگر نوبت مسئولان است. امیدوارم مسئولان از خواب خود که شاید هم خودشان را به  خواب زده‌اند بیدار شوند.

وی ادامه داد: ما نیاز به حمایت مسئولان داریم. اگر فکری نشود این ۶ امتیاز کسر می‌شود و دیگر نمی‌توان تیم را جمع کرد. اگر این اتفاق رخ دهد دیگر انگیزه‌ تیم از بین می‌رود. اگر مسئولان دغدغه خدمت دارند الان جای خدمت کردن است. باید پا پیش بگذارند تا این مشکل حل شود. تیم ما امسال توانسته هواداران زیادی به ورزشگاه بیارود. دلخوشی این مردم در این وضعیت اقتصادی و اجتماعی تیم فوتبال پدیده است. اگر این تیم از بین برود دیگر برای مردم چیزی باقی نمی‌ماند. باید مسئولان فکری کنند. امیدوارم خیلی سریع راهکاری مشخص شود. نباید این همه شور و شوق مردم مشهد که در کنار این تیم به وجود آمده را راحت از دست داد. شعار دیگر بس است و باید به فکر مردم مشهد باشیم.

گل‌محمدی در مورد مصدومان و محرومان تیمش، گفت: خوشبختانه محروم نداریم.

وی در مورد توهین دستیار کارلوس کی‌روش به حمید استیلی، عنوان کرد: اجازه بدهید در این مورد من ورود نکنم. دوست ندارم در مورد دو نفری که در پایتخت باهم مشکل خوردند در اینجا صحبت کنم. خودمان آنقدر مشکل داریم که اگر به این مسائل بپردازیم بهتر است تا اینکه به مشکلات آقایان در پایتخت وارد شویم.

سرمربی پدیده در مورد اینکه شاید برخی از مشکلاتی که وجود دارد به خاطر نام تیم است و اگر نام تیم تغییر کند شاید برخی برای حمایت پیش بیایند، گفت: نمی‌دانم. چه باید در این مورد بگویم؟ مشکلاتی که این شرکت دارد مثل داشتن ۱۰‌ها هزار طلبکار این وضعیت را پیش آورده است. شاید یکی از دلایلی که کسی این تیم را نمی‌گیرد همین بدنام بودن این اسم است. با مسئولان که صحبت داشتیم یکی از موضوعات همین بحث بود. این اسم روی تیم است  و این اسم آوازه خوبی در این شهر ندارد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او خودش با چند اسپانسر رایزنی کرده تا مشکلات حل شود، گفت:  با شهردار صحبت کردم و با چند اسپانسر هم در تهران صحبت کردیم.من به عنوان سرمربی تیم نباید به تهران بروم و دنبال اسپانسر تیمی در مشهد باشم مسئولان باید کاری کنند. من خودم خجالت می‌کشم و با اکراه در مورد این مشکلات صحبت می‌کنم. با ۷-۸ میلیارد مشکلات این تیم برای یکسال برطرف می‌شود. این پول در مقابل هزینه‌هایی که در مشهد می‌شود چیزی نیست. به خاطر این پول نباید رو به تهرانی‌ها بزنیم. مثل یک تیم یتیم شده ایم. شرکت پدیده مثل یک پدر برای ما است و انگار بچه‌ او را کسی دیگری بزرگ می‌کند. به نظر من غیرت ندارند. اگر یک جو غیرت داشتند اجازه نمی‌دادند بچه‌ خود به شهر دیگری رو بزند. امیدواریم این مشکلات هر چه سریعتر به خاطر مردم حل شود. ما و بازیکنان هیچ قرارداد داریم و در نهایت شکایت می‌کنیم و پولمان را می‌گیریم اما این همه اشتیاقی که در شهر مشهد به وجود آمده را از بین نبریم. اگر به فکر مردم هستند جلو بیایند. مگر مسئول نیستید الان باید اقدام خوبی انجام دهید. امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل حل شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با توجه به رابطه او و مصطفی آجورلو قرار است او برای گرفتن تیم جلو بیاید، گفت: اطلاعی در این مورد ندارم. من هم این مسئله را شنیدم ولی هیچ صحبتی با او نداشتم.

گل‌محمدی در مورد اینکه خبری در مورد استعفای او مطرح شده است، خاطرنشان کرد: اصلا جایی صحبت نکردم و نمی‌دانم این مسئله از کجا مطرح شده است. من نه با خبرگزاری نه با هیچ سایتی در این مورد حرف نزدم. اگر این وضعیت ادامه دار باشد کارمان سخت می‌شود. اگر ۶ امتیاز کسر شود دیگر انگیزه‌ای وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هنگام صحبت‌های گل‌محمدی جواد طاری‌بخش مدیر رسانه‌ای باشگاه پدیده در مورد شکایت پراهیچ، گفت: تیم مشکی‌پوشان سقوط کرد و الان فقط تیم پدیده در مشهد حضور دارد. یعنی ما در استان پهناورخراسان به عنوان تنها نماینده شرق کشور برای تامین ۲۰ هزار دلار مشکل داریم. اگر این پول طی امروز و فردا پرداخت نشود یقین بدانید که از تیم پدیده ۶امتیاز کسر خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه باید وضعیت مالکیتی تیم حل شود، عنوان کرد:‌ پدیده برای شرکت پدیده است اما تا به حال هیچ پولی برای این تیم پرداخت نشده است. باید وضعیت مالکیتی را مشخص کنند و اگر تیم را نمی‌خواهند آن را واگذار کنند. برخی ارگان‌ها به دنبال حمایت از تیم هستند اما وضعیت مالکیتی تیم اجازه این کار را نمی‌دهد. امیدوارم این مشکلات حل شود. باید وضعیت مالکیتی مشخص شود. این صبر کادرفنی و بازیکنان یک جا لبریز می‌شود. مدیران باشگاه هم کاری نمی‌توانند انجام دهند. گل‌محمدی وظیفه‌ای ندارد اما خودش شخصا به خاطر تیم شهر با مسئولان استان دیدار می‌کند تا بتواند کمکی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.