دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت گفت: تکلیف فیلم‌های «امپراطور جهنم» و «به وقت شام» برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت تا روز جمعه مشخص می‌شود.

محمد خزاعی: شورای راهبردی جشنواره مقاومت درباره "امپراطور جهنم" و "به وقت شام" تصمیم می‌گیرد

محمد خزاعی دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت درباره وضعیت حضور دو فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» و «به وقت شام» به تهیه‌کنندگی وی در این جشنواره گفت: جلسه شورای راهبردی این جشنواره، روز پنجشنبه (۲۶ مهرماه) تشکیل می‌شود و در زمینه حضور و یا عدم حضور این دو فیلم در پانزدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: تعیین تکلیف درباره حضور فیلم‌های «امپراطور جهنم» و «به وقت شام» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بر عهده شورای راهبردی جشنواره است. بر این اساس جمع‌بندی نهایی پیرامون حضور فیلم‌های مذکور در بخش‌های مختلف جشنواره تا روز جمعه از طریق روابط عمومی اعلام  می‌شود.

خزاعی تهیه کننده فیلم‌های «امپراطور جهنم» و «به وقت شام» در ادامه یادآور شد: به هرحال در فرآیند تولید یک فیلم مجموعه‌ای از عوامل و دست اندرکاران و متخصصان سینمایی دخیل هستند و نمی‌توان زحمات این افراد را نادیده گرفته و حقی از آن‌ها ضایع کرد، بنابراین تابع هرگونه تصمیم‌گیری از جانب شورای راهبردی برای حضور این فیلم‌ها در بخش‌های جشنواره هستیم.

وی ادامه داد: مشابه این اتفاق در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر افتاده است که بنابر تصویب شورای  سیاستگذاری جشنواره، فیلم از بخش مسابقه سیمرغ و بین‌الملل خارج شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.