نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ناظر برعملکرد مسئولان هستند و مسئولان باید آنها را محرم خود بدانند.

هنوز آمار دقیقی از بازنشستگان در سازمانها وجود ندارد/ مسئولان مردم را محرم خود بدانند

احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: مسئولان خیلی از مسایل را با مردم در میان نمی گذارند در حالی که  این موضوعات محرمانه هم تلقی نمی شوند.

وی با بیان اینکه یک مسئول باید همیشه مواضع خود را صریح بیان کند و موضع گیری های سیاسی اش در موقعیت های مختلف تغییر نکند،  تصریح کرد: به طور نمونه یکی  از بحث های که الان در مجلس در حال بررسی می باشد موضوع شفافیت آرائ نمایندگان است که برخی از نماینده ها در برابر این طرح مقاومت می کنند و تمایل ندارند که دیدگاه های خود را درباره موضوعات مختلف به صورت شفاف بیان کنند تا مردم در جریان نظرات و رای آنها باشند که یکی از دلایل آن عدم وجود احزاب قوی در جامعه می باشد .

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مجلس از حرکت های نو و تحولات نو خصوصا در جایی که جوانان منشاء اثر هستند حمایت می کند،   افزود: در موضوع دیگری تحت عنوان قانون منع بکارگیری بازنشستگان علی رغم اینکه نزدیک به یک ماه از ابلاغ اجرای این قانون گذشته است اما هنوز آمار دقیقی از تعداد آنها در سازمان ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.