خراسان شمالی- سردار علیرضا مظاهری، تمهیدات ویژه در نظر گرفته نیروی انتظامی را برای اربعین حسینی تشریح کرد.

طرح های انتظامی، امنیتی و ترافیکی در اربعین حسینی با جدیت در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران، گفت: با فرارسیدن اربعین حسینی سیل زوار و عاشقان امام حسین(ع) در مراسم عظیم راهپیمایی شرکت می کنند، که در این راستا نیروی انتظامی، طرح های انتظامی، امنیتی و ترافیکی دراستان را در دستور کار خود دارد.

وی اعزام نیروهای کمکی به استان های هدف را یکی از این تمهیدات دانست و افزود: هدف نهایی پلیس در این ایام خدمت رسانی مطلوب و بهتر به زوار و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: باید شهروندان ومردم عزیز نیز، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح جاده ها را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در راستای اجرای طرح ترافیکی نیز اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده است، اظهار داشت: در این راستا با برگزاری جلسات متعدد با سازمان های متولی و خدمات رسان امیدواریم با همکاری خود مردم مشکل خاصی در این رابطه نداشته باشیم.

سردار مظاهری در پایان با اشاره به اینکه سامانه سماح برای ثبت نام زوار در نظر گرفته شده است، به شهروندان و مردم عزیز هشدار داد تا با توجه به کلاهبرداری هایی که در این ایام توسط افراد سود جو انجام می شود به هشدار های پلیس توجه کنند و در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.