البرز- قربانعلی کریمی گفت: نوسانات ارزی در هفته های اخیر باعث شده تا دلالان در صنف تعمیرکاران لوازم خانگی از این موضوع سوء استفاده کنند.

نوسانات ارزی زمینه ساز سوءاستفاده دلال ها شده است/آسیب جدی از تعمیرکاران غیرمجاز خورده ایم

رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی کرج در گفتگو با خبرنگار قدس اظهار کرد: با توجه به اوضاع بازار با مشکلات عدیده ای از جمله مشکل گرانی قطعات و مدیریت نشدن فروش قطعات روبرو شده ایم که این موضوع هم  برای شهروندان و هم  برای خودمان مشکل ساز شده است.

وی با اشاره به افزایش تعمیر کاران غیر مجاز در سطح استان  افزود: وجود تعمیر کارانی  که به طور غیر قانونی اقدام به تعمیر لوازم خانگی می کنند باعث شده تا واحدهای تعمیراتی وسایل خانگی در این استان آسیب های زیادی را متحمل شوند.

کریمی در ادامه بیان کرد: قطعات در بازار موجود می باشد اما در این میان دلالان از نظر قیمتی روی آنها مانور می دهند و قیمت ها را بالا و پائین می کنند تا مردم به این نتیجه برسند که قطعات کم شده در حالی که  قطعات در بازار موجود است.

رئیس اتحادیه تعمیر کاران البرز در پایان گفت: متاسفانه به دلیل وضعیت موجود در بازار قطعات ایرانی به سختی موجود می باشد در حالی که قطعات خارجی خیلی بهتر در بازار یافت می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.