البرز- اولین مرحله رها سازی سگ های بلاصاحب پس ازعقیم سازی، انگل زدایی وواکسیناسیون در شهر طالقان به اجرا درآمد.

مرحله نخست رهاسازی سگ‌های بلاصاحب در طالقان اجرا شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین مرحله نخست رها سازی سگ های بلاصاحب پس از عقیم سازی، انگل زدایی و واکسیناسیون با هدف کاهش مخاطرات ناشی از سگ های ولگرد و حمایت از حیوانات توسط شهرداری طالقان وهمکاری ارگان های مرتبط و سازمان های مردم نهاد در طالقان انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری طالقان در این ارتباط گفت: جلسات مختلفی با ادارات دامپزشکی، بهداشت ودرمان وسمن های فعال حامیان حیوانات در طالقان برگزار شد و به این جمع بندی رسیدیم تا طرحی مشترک در خصوص ساماندهی وکنترل سگ های بلاصاحب وولگرد در شهر اجرا شود.

گودرزی افزود: براین اساس با محوریت شهرداری طالقان مرحله اول این طرح شامل زنده گیری، پایش و عقیم سازی این حیوانات انجام و واکسن های مربوطه از جمله هاری توسط دامپزشکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این سگ ها با قلاده های پلاک دار در سطح شهر رها شده اند وهیچگونه خطری نخواهند داشت گفت: با توجه به عقیم سازی این حیوانات حالت تهاجمی آنها از بین رفته و شهروندان به راحتی وبدون خطر می توانند به آنها آب و غذا بدهند.

این مسئول با قدردانی از همراهی ادارات مختلف شهرستان در اجرای این طرح گفت: توجه و همراهی سازمان های مردم نهاد کمک شایانی به اجرایی شدن این طرح داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.