البرز- سارا بهراد از صدور مجوز آموزش های مهارتی کار و دانش برای سال تحصیلی ٩٧-٩٨ برای تعداد ٦٠ مرکز فرهنگی، هنری و سینمایی در البرز خبر داد.

 ٦٠ مرکز فرهنگی، هنری و سینمایی در البرز مجوز آموزش مهارتی گرفتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سارا بهراد رئیس گروه هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار کرد: ٦٠ مرکز فرهنگی، هنری و سینمایی در البرز مجوز آموزش های مهارتی کار و دانش برای آموزش رشته های مختلف فرهنگی هنری مهارتی کار و دانش در سال تحصیلی ٩٧-٩٨ در شهر های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، محمد شهر، ماهدشت و اشتهارد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دریافت کرده اند.

وی افزود: مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی که برای آنها مجوز فعالیت آموزش رشته های مختلف فرهنگی هنری سینمایی مهارتی کار و دانش در سال تحصیلی ٩٧-٩٨ صادر شده شامل ٣ آموزشگاه سینمایی، ٦ آموزشگاه موسیقی، ٧ آموزشگاه تجسمی، ١٣ موسسه فرهنگی هنری چند منظوره و ٣١ موسسه فرهنگی هنری تک منظوره است.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد مرکز فرهنگی هنری و سینمایی ١ مرکز در نظرآباد، ١ مرکز در محمدشهر، ١ مرکز در ماهدشت، ٢ مرکز در اشتهارد، ٣ مرکز در ساوجبلاغ، ٧ مرکز در فردیس و ٤٥ مرکز در کرج پراکندگی جغرافیایی این مراکز در استان البرز می باشد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: ظرف چند روز آینده لیست این مراکز به همراه مشخصات، نشانی و رشته های مهارتی هریک جهت بهره مندی عموم در سایت اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز قرار می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.