"حجت الاسلام علی اکبر حدادیان" گفت:دشمنان اهل بیت از این حماسه باشکوه سخت در هراس و وحشت هستند و تلاش می‌کنند تا مکتب اباعبدالله الحسین را در جهان نامعتبر نشان دهند؛ این در حالی است که هیچگاه نور مکتب حسینی خاموش نمی شود بلکه در طول تاریخ پر فروغ‌تر نیز می‌شود.

اربعین حسینی همایش بزرگ جهان اسلام است که هر سال پرفروغ‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"حجت الاسلام علی اکبر حدادیان" امام جمعه موقت بشرویه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به اهمیت دعا در دیدگاه اسلامی خاطر نشان کرد: دعا کردن و خواستن از خدا بهترین راه ارتباط با جهان آفرینش است.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: وظیفه انسان دعا کردن و درخواست از خداوند است ولی اجابت آن بسته به شرایطی است که خود پروردگار صلاح انسان را در آن می بیند.

وی تصریح کرد :نماز خواندن و دعا کردن هردو امری بسیار به جا و شایسته است ولی از میان این اعمال نماز خواندن در اولویت قرار دارد .

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه با تأکید بر خضوع و خشوع در برابر پروردگار افزود :باید با خوش‌رویی تقاضا برای خواسته های خود از خداوند دست به دعا برداریم و یکی از راه های ورود به درگاه خداوند نیز همین راز و نیاز و مناجات با خداوند میباشد .

حجت الاسلام حدادیان در ادامه خطبه های نماز جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز از شهادت آقا اباعبدالله الحسین و ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد :در ایام اربعین حسینی هم هر سال حماسه عظیم جهانی برپا می شود عاشقان اباعبدالله الحسین از سراسر جهان برای شرکت در همایش بزرگ اربعین به کربلا میروند.

وی تصریح کرد :دشمنان اهل بیت از این حماسه باشکوه سخت در هراس و وحشت هستند و تلاش می‌کنند تا مکتب اباعبدالله الحسین را در جهان نامعتبر نشان دهند این در حالی است که هیچگاه نور مکتب حسینی خاموش نمی شود بلکه در طول تاریخ پر فروغ تر نیز می گردد.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: علاقه‌مندان و مشتاقان این حماسه باشکوه از شهرستان بشرویه نیز عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی شدند که جای تشکر دارد و همچنین از متولیان برنامه‌ریزی و برگزاری خدمت‌رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین که با محوریت موکب امام رضا علیه السلام خدمت‌رسانی می‌کنند تقدیر می‌شود.

حدادیان در ادامه با اشاره به ربایش مرزبانان عزیز در مرز میرجاوه هم خاطرنشان کرد: توده های استکبار و کشورهای مرتجع عربی باعث رخداد این چنین حادثه ای در کشورمان شده و از بدترین شیوه های تروریستی برای نابودی جوانان و این انقلاب به کار می گیرند که هیچگاه نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند چرا که ملت ایران اسلامی و بخصوص فرماندهان عزیز سپاه جواب سخت و دندان شکنی را به گروه‌های ضد اسلامی و انقلابی خواهند داد .

وی تصریح کرد: امروزه کشور جمهوری اسلامی ایران نیازمند به حضور فعالانه نخبگان در بخش‌های مختلف کشور می باشد که این مهم در دیدار رهبری با نخبگان کشور مطرح شد .

حجت الاسلام حدادیان همچنین با اشاره به سرنوشت روزنامه نگار منتقد آل سعود هم خاطرنشان کرد: رژیم های آمریکایی و آل سعود که دارای جنایت های بسیار زیادی در کارنامه اعمال خود هستند با انجام جنایت هولناک دیگری روزنامه منتقد به آل سعود را به قتل رسانده اند که با افشاگری هایی که اخیرا در خصوص این ماجرا رخ داده مشخص می‌شود که دست‌های پشت پرده همان رژیم استکباری و آل سعود است.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اهمیت انجمن اولیا و مربیان در مدارس گفت: یکی از راه های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان الگو گرفتن از راهکارهایی است که توسط انجمن اولیا و مربیان بررسی و پیگیری می‌شود.

حدادیان همچنین به هفته ورزش هم اشاره کرد و گفت: ورزش تحصیل و تهذیب در کنار یکدیگر باعث رشد و پیشرفت انسان می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.