کارشناس تیم فوتبال استقلال گفت:‌ دیروز هم همام و هم حسینی خوب بودند و باید آنها را به خوبی مدیریت کرد. ولی اگر به خاطر اعتراض به آنها بازی داده باشند این کار اشتباه است.

گروسی: این پیروزی را استقلال مدیون اعتماد به بازیکنان جوان بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محسن گروسی در مورد پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. دو تیم بسیار پرانرژی بازی کردند و استقلال توانست از موقعیت‌های بسیار زیادی که به وجود آورد به پیروزی برسد. این پیروزی را استقلال مدیون اعتماد به بازیکنان جوان بود. سایپا هم تیم خوبی بود و می‌توانست برای استقلال خطرساز باشد و حتی نتیجه‌ای به‌جز شکست کسب کند.

وی در مورد اینکه مسابقات بعد از تعطیلی معمولاً زیبا از آب درنمی‌آید اما دو تیم نمایش خوبی داشتند، تصریح کرد: اینکه مسابقات دائم تعطیل شده و از سر گرفته شود تأثیر منفی می‌گذارد. گاهی تیم‌ها مربیان تیم خود را عوض می‌کنند و این مسئله باعث کسب نتایج بهتر می‌شود و گاهی هم جواب عکس می‌دهد. البته این دو موضوع قابل قیاس نیست ولی این اتفاقات مثل شوک عمل می‌کند و می‌تواند تأثیر منفی بگذارد به نظر من مهم‌ترین زیبایی این بازی حضور بازیکنان جوان در ترکیب هر دو تیم بود. اگر زمین شرایط بهتری هم داشت نتیجه بازی قطعاً‌ فرق می‌کرد.

پیشکسوت استقلال در مورد انتقاد به استفاده از حسین حسینی و طارق همام با وجود مشکلات انضباطی خاطرنشان کرد: اگر به خاطر اینکه یک بازیکن اعتراض کند او در زمین مورد استفاده قرار بگیرد این مسئله باعث می‌شود اعتراضات تداوم یابد ما دلیل استفاده از این دو بازیکن را نمی‌دانیم و در ذهن شفر و در باشگاه حضور نداشتیم اما در کل باید با بازیکن‌سالاری مبارزه شود. دیروز هم همام و هم حسینی خوب بودند و باید آنها را به خوبی مدیریت کرد. ولی اگر  به خاطر اعتراض به آنها بازی داده باشند این کار اشتباه است که البته من دلیل این مسئله را نمی‌دانم.

گروسی در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال خیلی پرنوسان است، عنوان کرد: به غیر از دیدار دربی که هر دو تیم کیفیت پایینی داشتند استقلال در سایر مسابقات خیلی شرایط بدی نداشته است. شاید استقلال در یک بازی ۸۰ درصد و در یک بازی ۶۰ درصد بوده است و فاصله این تیم از ۱۰-۲۰درصد بیشتر نبوده است. تیمی که جوان می‌شود این مسائل را دارد. شما ببینید در همین بازی با سایپا چند بازیکن ۱۸ تا ۲۱-۲۲ سال درون زمین حضور داشتند همه این عوامل مؤثر است. اگر همین روند ادامه داده شود می‌توانند شرایط ایده‌آل‌تری نسبت به امروز داشته باشند اما اگر تغییرات در ترکیب باشد نوسانات زیاد می‌شود. تغییرات بی‌مورد نباید در تیم انجام شود.

وی در مورد اینکه استقلال در دیدار بعدی باید با سپاهان بازی کند، خاطرنشان کرد: نباید برای استقلال دیدار با سپاهان و سپیدرود فرقی داشته باشد. تیمی که به دنبال قهرمانی است و می‌خواهد مدعی باشد نباید حریف آینده برایش متفاوت باشد. همه بازی‌ها سه امتیاز دارد. شما اگر با سپاهان برنده شوید و دو بازی با حریف پایین جدولی را از دست بدهید فایده‌ای ندارد. باید در هر بازی استراتژی برد داشت. فکر می‌کنم این بازی کم از بازی با سایپا ندارد مگر سایپا که دیروز از استقلال شکست خورد تیمی در حد سپاهان نبود آنها هم بسیار پرمهره و قوی هستند. بدون شک استقلال در آن مسابقه هم می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.