البرز- سردار عباسعلی محمدیان گفت: افرادی که ورزش می‌کنند کمتر به سمت ارتکاب جرم و اعتیاد می‌روند.

برای پیشگیری از اعتیاد جوانان را باید به ورزش ترغیب کرد

به گزارش قدس آنلاین  وبه نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: پیشگیری از جرم نباید درحد حرف وارائه برنامه‌ها درجلسات اداری باشد بلکه باید اقدامات عملی و موثری در این باره انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری ازجرم به طرح‌ها و برنامه‌هایی نیاز دارد که درتئوری خلاصه نشده و درمحیط واقعی جامعه عملیاتی شوند و برای جامعه ملموس باشد.

سردار محمدیان افزود: بی شک روش های زیادی برای پیشگیری از جرایم درجامعه وجود دارد ولی یکی از مهمترین آنها ترغیب و تشویق عموم جامعه به ویژه نسل جوان به انجام ورزش به ویژه ورزش های جمعی است.

این مسئول ادامه داد: ورزش باعث تخلیه انرژی‌های منفی افراد شده و روح، ذهن و جسم آنها را سالم نگه می‌دارد و بی شک کسانی که روح و جسم سالمی دارند کمتر به سمت ارتکاب جرم کشیده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروزگسترش اعتیاد در جوانان به یکی از دغدغه های مسئولان و والدین تبدیل شده است و اگر می‌خواهیم از گسترش اعتیاد درجامعه بکاهیم باید مقوله ورزش را در بین عموم جامعه همگانی کنیم.

سردار محمدیان درادامه با اشاره به حمایت نیروی انتظامی از ورزش گفت: پلیس نیز علاوه بر اینکه برنامه های ویژه ورزشی و آمادگی جسمانی را در بین کارکنان خود در دستور کار دارد با توجه به مناسبت های مختلف نیز با اجرای برنامه های ورزشی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی های خانوادگی و ... در ترویج پویایی و نشاط بیشتر در جامعه گام برمی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.