رئیس جمهور ترکیه گفت: به هیئت عربستانی که به ترکیه آمده بود گفتم که شما یک سرکنسول دارید که اقداماتش غیر قابل فهم است. یک گروه رسانه‌ای خارجی را به کنسولگری دعوت کرده و به آنها کمدهای کنتور برق را نشان می‌دهد و درهای کمدها را باز می‌کند.

اردوغان: موضوع خاشقچی را نیمه کاره رها نمی‌کنیم/ اقدامات سرکنسول عربستان غیر قابل فهم است

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مسیر بازگشت از سفر مولداوی و جمهوری خودمختار گاگائوز در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت جمال خاشقجی گفت: هیئتی از عربستان را نزد من فرستادند، به آنها چنین گفتم، یک سرکنسول دارید که اقداماتش غیر قابل فهم است. یک گروه رسانه‌ای خارجی را به کنسولگری دعوت کرده و به آنها کمدهای کنتور برق را نشان می‌دهد و درهای کمدها را باز می‌کند و بی نهایت بدون قید رفتار می‌کند.

وی افزود: من فردای آن روز به پادشاه نیز گفتم. پادشاه نیز بررسی‌های ما را مورد تایید قرار داد. بعد از این اتفاق با نامزد جمال خاشقجی نیز دیدار کردم. ما برای روشن شدن ماجرا آنچه بر عهده مان است انجام می‌دهیم. تشکیلات پلیس ترکیه نیز در حال بررسی است اما هنوز نتایج گزارش‌ها را ندیده‌ام.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: تشکیلات اطلاعاتی ما نیز اقدامات خود را دنبال می‌کند. از هر سو موضوع را پیگیری می‌کنیم. این موضوع را نیمه کاره رها نمی‌کنیم.

رسانه‌ رسمی عربستان پس از یک هفته، سرانجام شب گذشته اعلام کرد که جمال خاشقجی در کنسولگری کشته شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.