البرز- محمدامین فرشی گفت: برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز، فرصت مغتنم و ارزشمندی برای فعالان اقتصادی در این استان است.

برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع البرز در نیمه دوم آبان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز محمدامین فرشی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز اظهار کرد: واحدهای صنعتی نباید هدف‌گذاری خود را تنها متکی به بازار داخلی قرار دهند چراکه اگر شرایط رکودی کشور و یا بنا بر هر علتی بازار داخلی خود را از دست بدهند دیگر فرصت جبران و جذب بازار خارجی را پیدا نمی‌کنند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تسهیل فرصت های زنجیره تامین بازار از طریق نمایش محصولات و خدمات نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری، نوآوری و بین المللی سازی عنوان کرد و گفت: ایجاد ارتباطات بین بنگاهی و به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد، از دیگر اهداف حضور واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در بزرگترین رویداد صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان را فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی های صنایع استان در عرصه های داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد : افزایش تبادلات اقتصادی، ‌ آشنایی بیشتر صنایع با ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای مرتبط و نیز ارتقای سطح تکنولوژی و فناوری در صنایع از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز، ۲۶ تا ۲۹ آبان ۹۷ در محل گلستان گلشهر کرج پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.