سعید باستانی گفت: استاندار آینده خراسان رضوی باید دارای ویژگی‌های کلان نگر و استراتژیک محور باشد و توانایی اجرای سیاست های دولت در استان را داشته باشد.

 استاندار آینده خراسان رضوی باید فردی کلان‌نگر و همسو باشد

سعید باستانی عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: استان خراسان رضوی دارای ظرفیت های گوناگون در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و از این رو کسی که خواسته باشد سکان استانداری آن را بر عهده بگیرد، باید دارای ویژگی‌های کلان نگر باشد تا بتواند در هرکدام از این حوزه ها استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

وی تصریح کرد: این استان دارای پتانسیل بالایی در حوزه‌های ذخائر معدنی و اقتصادی  است که آن را متمایز از سایر استان ها می کند و با بهره گیری از آنها می توان به راحتی درآمدهای استانی را افزایش و نرخ بیکاری را کاهش داد.

نماینده تربت حیدریه و مه ولات افزود: از طرفی استاندار آینده استان باید سیاست های دولت در زمینه های مختلف را قبول داشته باشد تا در طول چند سال آینده بتواند آنها را اجرایی نماید.

باستانی  با بیان اینکه استاندار آینده باید فضای خراسان را بشناسد و  حتی‌الامکان خراسانی باشد، ادامه داد: استاندار آینده همچنین باید دارای این توانایی باشد که از ظرفیت مجموعه استان قدس رضوی در استان به نحو احسن استفاده کند و در موضوعات مختلف از استعداد های این آستان بهره بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.