رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به جزئیات امدادرسانی به زائران اربعین در مرز مهران به دلیل طوفان و بارش شدید گفت: طی ۹ روز گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر در قرارگاه‌های مرزی به پایگاه‌های امدادی مراجعه و از خدمات امدادی و درمانی بهره‌مند شدند.

خدمات رسانی به ۵۶۰۰ زائر اربعین در مرز مهران در پی طوفان و بارش شدید دیشب

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، مرتضی سلیمی در ارتباط با وقوع طوفان شدید و بارش باران در ایلام اظهار داشت: این حادثه سبب گرفتار شدن مسافران اربعین در پایانه مرزی مهران شد که نیروهای هلال‌احمر شب گذشته بیش از ۵۶۰۰ نفر را امدادرسانی کردند.

وی افزود: ۸ زائر با آمبولانس به محل‌های اضطراری اسکان یافتند و مساجد، مدارس و سوله‌های آن محل برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است. همچنین عملیات توزیع اقلام امدادی در منطقه مرزی از دیشب آغاز شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: از ۲۱ مهرماه تا کنون ۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر در قرارگاه‌های مرزی به پایگاه‌های امدادی مراجعه کرده که ۹۲۲۸ نفر از خدمات سرپایی و ۳۸ نفر به مراکز امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: ۱۳۵۲ زائر نیز در این مدت در پایگاه‌های امدادی اسکان یافته و از خدمات لازم همچون تست فشار و قندخون بهره‌مند شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.