همدان- مجتبی جمالی‌سلطان گفت: امکان آموزش مجازی تمام رشته‌های حفظ ومفاهیم قرآن کریم اسفندماه در همدان برگزار می‌شود.

آموزش مجازی تمام رشته‌های قرآن در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، مجتبی جمالی‌سلطان ، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به پایان چهلمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف، اظهار کرد: این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز شد و منتخبین به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه مردادماه امسال مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار شد، گفت: منتخبین این دوره به مرحله کشوری که در قم و اراک برگزار می‌شد، راه یافتند.

مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در مرحله کشوری دو نفر از استان همدان حائز رتبه ششم و هفتم شدند، افزود: این مسابقات شهریورماه و مهرماه امسال در دو استان قم و مرکزی برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی حفظ مجازی قرآن کریم اظهار کرد: تبلیغات محیطی برای برگزاری این طرح در سطح بقاع متبرکه و میادین شهر همدان آغاز شده است.

جمالی با تاکید به اینکه اداره کل اوقاف همدان اقدام به آموزش مجازی حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم کرده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا شبکه‌های اجتماعی و مجازی با مرکز آموزش مجازی قرآن کریم ارتباط برقرار کرده و آموزش‌های لازم را ببینند.

وی با بیان اینکه قبلاً تنها آموزش حفظ قرآن کریم از طریق فضای مجازی فراهم بود که امسال در تمام رشته‌ها این امکان وجود دارد، گفت: سال گذشته از همدان یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در طرح آموزش حفظ مجازی قرآن کریم شرکت کردند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم طی اسفندماه در استان خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.