البرز- جمشید حامدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰۰ سوپر مارکت با داشتن پروانه کسب عضواین اتحادیه هستند، گفت: صدور ۳۰۰ مجوز پروانه کسب نیز دردست بررسی است.

صدور ۴۰۰ مجوز پروانه کسب سوپرمارکت در کرج/ خرید گوشت‌های منجمد توسط سودجویان

جمشید حامدی رئیس اتحادیه صنف سوپر مارکت داران کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص توزیع گوشت منجمد برزیلی اظهار کرد: گوشت منجمد یکی از کالاهای اساسی است که در سطح استان توزیع می شود  و این کالا به صورت حواله تحویل داده می شود و مباشر نیز موظف است کالا را همراه حواله به واحد صنفی تحویل دهد.

وی افزود: بازرسان موظف به پیگیری در این خصوص هسستند چراکه تعدادی از صنوف از جمله رستوران ها و کبابی ها که در مجاورت سوپرمارکت ها قرار دارند برای خرید این کالا اقدام کرده و تعداد زیادی خریداری می کنند.

حامدی با اشاره به اینکه توزیع گوشت های منجمد برای نیازمندان در نظرگرفته شده است، افزود: متاسفانه با خرید این گوشت ها توسط افراد سودجو این مهم به دست مصرف کنندگان واقعی نمی رسد.

رئیس اتحادیه سوپر مارکت داران خاطرنشان کرد: این گوشت ها از طریق سازمان های میادین و فروشگاه های زنجیره ای زیر نظر جهاد کشاورزی و همچنین در سوپرمارکتها زیر نظر اتحادیه سوپر مارکت داران توزیع می شود.

وی به تاثیر فروشگاه های بزرگ به روند فروش سوپرمارکت ها اشاره کرد و گفت: فروشگاه های زنجیره ای از وسعت زیادی برخوردارند و دارای امکانات فراوانی هستند که توزیع کالا و نقدینگی باعث می شود تا شرکت ها اجناس خود را با تخفیفات بیشتری در اختیارفروشگاه های زنجیره ای قرار دهند.

حامدی با بیان اینکه بیشترین نظارت درسوپر مارکت ها در نحوه چیدمان است، گفت: نحوه چیدمان در بهداشت کالاها موثر بوده چراکه برخی از واحد های صنفی متاسفانه مواد شوینده را در کنار مواد خوراکی قرار می دهند و این از نظر بهداشتی قابل قبول نیست.

رئیس اتحادیه صنف سوپر مارکت داران کرج در پایان گفت: در حال حاضر ۷۰۰ سوپر مارکت با داشتن پروانه عضواین اتحادیه بوده و همچنین حدود ۴۰۰ پرونده دیگر برای صدور پروانه کسب در دست بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.