البرز- بهروز آقامحمدی با بیان اینکه شیوه نامه سرمایه گذاری ومشارکتهای مردمی در ۱۸ مهرماه برای اجرا ابلاغ شده است، گفت: برآورد پروژه های تقریبی در سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی حدود ۴ هزار میلیارد تومان است.

شیوه‌نامه جدید سرمایه‌گذاری ابلاغ شد/فراخوان مشارکت ۱۲ پروژه در کرج به زودی اعلام می‌شود

بهروز آقامحمدی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص شیوه نامه جدید سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در شهرداری کرج گفت: در این شیوه نامه که توسط وزارت کشور تهیه و به شهرداری های سراسر کشور ارجاع شده است، تاکید شده که بنا بر مقتضیات هر شهر، تغییرات لازم در آن اعمال شود و یا به عبارت دیگر، به شرط عدم لطمه به ارکان آن، شیوه نامه یاد شده بومی سازی شود.

وی افزود: این شیوه نامه در اسفند ماه سال ۹۶ به شورای شهر کرج ارسال شد و پس از اعمال تغییرات لازم، ابتدا به تصویب کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای شهر رسید و سپس جهت تایید به فرمانداری کرج ارسال شد.

آقا محمدی با بیان اینکه این شیوه نامه ۱۸مهرماه به منظور اجرا به ما ابلاغ شده است، گفت: دراین شیوه نامه پس از تعریف پروژه ها و مشخصات فنی توسط سازمانها و معاونت مناطق، کار مستند سازی زمین و مطابقت با طرح در بحث مطالعات اقتصادی توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی انجام می شود و سپس تمام مستندات دراختیار کارشناس رسمی دادگستری قرار می گیرد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کرج با اشاره به اینکه پس از تائید کارشناس رسمی دادگستری بخش حقوقی در این حوزه فعال و اسناد فراخوان تهیه می شود افزود: برآورد ارزش پروژه های تقریبی درحدود ۴ هزار میلیارد تومان است که برابر با تمام پروژه های عمرانی شهرداری کرج است.

وی شفافیت، رقابت و حقوق متقابل سرمایه گذار و سرمایه پذیر را سه اصل از اصول اساسی سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی دانست وگفت: تمامی پروژه ها در سایت قابل رویت می باشد و رقابت نیز بین سرمایه گذاران وجود دارد همچنین اصل حقوق متقابل نیز اخذ نظریه کارشناسی دادگستری می باشد.

آقا محمدی به مجموعه پروژه های بخش سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: این پروژه ها شامل ۱۲ پروژه مشارکتی شامل مجموعه ورزشی مهرشهر، پایانه البرز، رستوران راه چوبی، شهربازی پارک نبوت، شهربازی پارک گل نرگس، بازار خودروی کیانمهر، مجتمع خدماتی آرامستان بهشت سکینه، مجموعه خدماتی پارک طبیعت، رستوران سنتی همگام، زمین چمن مصنوعی سرپوشیده پارک خانواده، پارکینگ پارک خانواده و رستوران پارک هامون می باشد که طی هفته آینده به فراخوان گذاشته می شوند.

وی خاطر نشان کرد: فراخوان پروژه های مذکور تهیه شده که از طریق چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار و ارسال دعوت نامه و پیامک به اطلاع سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان که بانک اطلاعاتی آنها در روابط عمومی سازمان جمع آوری شده است می رسد.

آقامحمدی در پایان گفت: سرمایه گذاران در این فراخوان پیشنهادات خود را به سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی ارائه داده و بهترین پیشنهاد در شورای سازمان (هیات عالی سرمایه گذاری) به عنوان طرف مشارکت کننده شناخته خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.