امیر سرتیپ دوم رضا آذریان از برگزاری جلسه کمیته فنی کمیسیون ماده پنج به منظور رسیدگی به موضوع بلوار نماز مشهد خبر داد و گفت: تمامی تصمیمات پیرامون مشکلات بلوار نماز منوط به نظر این کمیسیون است.

کلید بازگشایی بلوار نماز در کمیسیون ماده پنج

به گزارش قدس آنلاین، موضوع بلوار نماز مشهد مدتی است در کش وقوس های مدیریتی قرار گرفته است به طوری که شهرداری، ارتش و آستان قدس هر سه در این موضوع دخیل هستند و تاکنون چندین مرحله کمیسیون ماده پنج به ریاست مقدوری معاون عمرانی استاندای خراسان رضوی تشکیل شده است اما همچنان مسئله بلوار نماز در کش وقوس های مختلف گیر کرده است و هنوز تصمیم قاطعی برای این مسئله گرفته نشده است.

استاندار خراسان رضوی نیز چندی پیش اعلام کرده بود در پروژه بلوار نماز مساله ای از سوی ارتش وجود دارد لذا بازگشایی این بخش از پروژه منوط به ارائه طرحی از سوی ارتش برای تصویب در کمیسیون ماده ۵ شده است که تا کنون ارتش این طرح را ارائه نداده و در جلسه مربوطه نیز حضور نیافته اند.

شب گذشته نیز وزیر دفاع سفری به مشهد مقدس داشته است که انتظار می رفت در خصوص مشکلات این پروژه با وی گفت وگویی صورت گیرد اما در تماس تلفنی مشهد فوری  با امیر سرتیپ دوم رضا آذریان وی هر گونه گفت وگویی با وزیر دفاع پیرامون پروژه بلوار نماز را رد کرد و اظهارداشت: جلسه کمیسیون ماده پنج به منظور رسیدگی به موضوع بلوار نماز مشهد در حال حاضر تشکیل شده است و نمایندگانی از ارتش نیز به همین منظور در کمیسیون حضور دارند و تمامی تصمیمات پیرامون پروژه بلوار نماز منوط به این کمیسیون است.

کمیسیون ماده پنج به منظور رسیدگی به موضوع بولوار نماز مشهد امروز به ریاست معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی در حال برگزاری است.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.